Matte nagellak van Miss Sporty♥

Heihoi,

Matte nagellak komt de laatste tijd veel  meer voor. Voor jullie ga ik deze keer de matte nagelak van Miss Sporty testen. Enjoy!

Voor deze matte nagellak gebruik is als ondergrond een rood lakje van Essence het is nummer … Dit is trouwens een fijn lakje met een prachtige kleur. Ik hou zelf persoonlijk heel erg van rode nagellak. Maar nu met de Miss Sporty matte nagellak ziet het er nog mooier uit!♥

Het is een hele fijne nagellak, als je  het aan brengt en dan lijkt het eerst net een doorzichtige nagellak. Maar na een korte periode droogt het op en heb je matte nagellak. De nagellak blijft goed zitten ik had hem nu een week geprobeerd en alleen de randjes waren eraf. Maar het ligt er ook aan wat voor onderbasis je hebt. De nagellak is ook gemakkelijk aan te brengen door het fijne kwastje. Ik weet de prijs van het lakje niet omdat ik deze voor mijn verjaardag heb gekregen. Maar de prijs zal rond de 1-2 euro liggen. (sorry dat de nagels niet heel netjes zijn gelakt;$)

Concluderend:

  • Het is zeker een aanrader.
  • Het lakt fijn.
  • Blijft 5 dagen goed zitten. (ligt aan de onderbasis)
  • Ziet er prachtig uit.

Dus ben je nog op zoek naar een goedkope matte nagellak dan is dit wat je zoekt!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Nienke

4 thoughts on “Matte nagellak van Miss Sporty♥

Geef een reactie

