www.lauzz.nl ♥

Sieraden, ik vind ze altijd moeilijk te vinden. Winkel in, winkel uit. En maar niet precies vinden wat je eigenlijk wil. Ik heb daar last van. Maar volgens mij ben ik niet de enige. Maar ik heb de oplossing voor mensen net als mij. Ook al heb je dit probleem niet lees toch even door. Ik heb namelijk de site gevonden met alle sieraden die helemaal hip zijn.

Namelijk www.lauzz.nl ! De sieradenwebshop!

De site is helemaal vernieuwd en ziet er nu nog mooier uit! Je hebt er steeds de nieuwste trends. De sieraden zijn totaal niet duur en van goede kwaliteit. Met maar 1 euro verzendkosten!

Hier onder een paar leuke armbanden, kettingen, oorbellen en ringen die ik zelf heel erg mooi vind:

Deze mooie dubbele zwarte armband met gouden studs voor maar €9.95! Voor een prachtige stoere look!

Deze kleine roosjes oorbellen met een zalm roze kleur. Hoe schattig? En deze voor maar €2.95! Deze roosjes passen perfect bij elke look! Vooral mooi bij opgestoken haar!

Dit vind ik echt een leuke ketting. Een uil met een bril! Geniaal. En deze leuke ketting voor maar €9.95 . Deze uilen ketting laat een rustige outfit meteen opvallen!

Dit is echt een super stoere maar toch nette ring. Een dubbele zwarte ring met studs. Deze ring kost €6.95 . Te combineren bij alle outfits! Van stoer tot netjes! (klik op de afbeelding en je komt op de pagina waar je dit product kunt kopen/bekijken)

Wil jij meer van deze sieraden bekijken? Ga dan naar www.lauzz.nl voor de leukste sieraden!

Liefs Nienke

5 thoughts on “www.lauzz.nl ♥

  1. Prachtige sieraden! Ik vind dat je een hele leuke blog hebt en ben je meteen via bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  2. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am experiencing difficulties with your RSS.

    I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having identical RSS issues? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanks!!

Geef een reactie

