Geur & gewone kaarsen.

Heeeeii,

Nu het weer kouder word en je meer binnen dan buiten bent is het natuurlijk leuk als het binnen gezellig is! Daarom vandaag een paar leuke kaarsen die ik voor jullie heb getest!

Sorry dat deze foto’s zo donker zijn, maar dat is omdat ik jullie natuurlijk ook wou laten zien hoe de kaarsen eruit zien als ze branden. Ik heb twee geurkaasjes & 1 “gewone” kaars gekocht. Eerst de “gewone” kaars:

Aan de buitenkant lijkt het een normale kaars maar van binnen geeft een LED-licht de kaars leuke kleurtjes. De kaars is voordat je hem aansteekt gewoon wit. Maar als je hem aansteekt komen er mooie kleurtjes in de kaars. Hier een paar foto’s:

Even voor de duidelijkheid dit zijn niet drie kaarsen maar gewoon 1 kaars die verschillende kleuren licht geeft. Ik vind dit echt een super mooie/leuke kaars. Deze kaars geeft blauw, groen, wit, oranje, roze licht. Als je deze kaars uitblaast word hij vanzelf gewoon weer wit. Echt een aanrader!

Dan nu de twee geurkaarsjes:

(hier staat de normale kaars ook nog bij omdat ik dat mooier vond staan)

De witte geurkaars is in de geur magnolia. Voor degene die niet weten wat een magnolia is hier een foto:

Ik vind de geur lekker zacht, maar niet zo zacht dat je hem niet ruikt.

Dan de roze geurkaars die is in de geur orchidee. Hier een foto van een orchidee:

Deze geur is iets sterker dan de geur van de witte geurkaars, en ook heel lekker.

Waar heb ik deze kaarsen gekocht en hoe duur waren ze?

Ik heb alle drie de kaarsen bij de Big Bazar gekocht. De twee geurkaarsjes kosten €0,69 deze heten Bolsius geurkaarsen en dan de geuren Orchidee & Magnolia. En de kaars met licht kost €1,99 deze heet Kaars colour change LED. Deze drie kaarsen zijn dus helemaal niet zo duur en allemaal een aanrader!

Wat vinden jullie van de kaarsen?

xx’ Laura

(afbeeldingen: van alle kaarsen zelfgemaakt & van de bloemen via google).

12 thoughts on “Geur & gewone kaarsen.

  1. Heerlijk ik ben dol op geurkaarsen, ik brand ze ook echt elke avond! Lekker op de bank met een dekentje, mn vriendje en mn katten er bij en dan heerlijk zo’n geurkaars branden! Hmm 🙂

  2. Pingback: Winterlicious TAG♥ | Beauty And We

Geef een reactie

