Andrélon Oil & Care 1-minuut masker.

Heyhoii,

Andrélon heeft een nieuwe lijn: Oil & Care. Deze nieuwe producten bevatten allemaal Marokkaanse arganolie, die olie is heel goed voor je haar. De meeste producten waar arganolie in zit zijn erg duur omdat arganolie moeilijk te krijgen is. Maar de producten van Andrélon zijn niet zo duur gelukkig. Daarom heb ik vandaag een review over de Oil & Care 1-minuut masker. Enjoy!

Natuurlijk wil je mooi haar, arganolie zorgt ervoor dat je haar niet pluizig en droog word. En ik heb zelf best pluizig haar dus ik dacht laat ik het 1-minuut masker maar eens proberen. Ik heb op dit moment geen andere 1-minuut maskers, dus ik vond dat ik dit wel mocht kopen.

Wat vind ik ervan?

Andrélon zegt dat dit haarmasker er voor zorgt dat je minder pluizig en droog haar krijgt. Dit klopt! Als je het masker in je haar doet voel je meteen dat het goed is voor je haar. Het masker trekt snel in en voed je haar meteen. Ook fijn is dat je er geen vettig haar door krijgt. Het is niet dat je na de eerste keer dat je dit in je haar doet, je haar meteen niet meer pluizig is maar je merkt wel verschil. En nog een pluspunt het ruikt heel lekker. Ik vind dit een fijn product en raad het zeker aan!

Er zijn ook nog andere producten van Andrélon Oil & Care, deze kosten allemaal rond de 3/4 euro.

Wat vinden jullie van deze producten?

(afbeeldingen: zelf gemaakt/google.nl)

Liefs Laura

3 thoughts on “Andrélon Oil & Care 1-minuut masker.

  1. Ik gebruik vaak de Andrelon minuut maskers voordat ik ga slapen. Dan draai ik het in de puntjes van mijn haar (lang haar ;-)) en laat ik het een hele nacht intrekken, en ’s ochtends was ik het er weer uit. Dan zijn de puntjes erg fijn en zacht!

Geef een reactie

