haarknot.

hoooiii,

Vandaag laat ik jullie zien wat ik leuke knotten voor in je haar vind. Ik heb zelf eigenlijk niet zo heel vaak een knot in mijn haar. Alleen als het ik het heet heb of als het gewoon even makkelijk is. Maar toch laat ik jullie een paar plaatjes zien omdat ik het vaak wel heel leuk bij mensen vind zien staan!

Tumblr_m9o6v8bl2k1qm9hnqo1_500_large

Ik vind deze knot opzich niet zo heel mooi, maar het strikje staat er wel heel leuk bij! Door zoiets kleins kan het toch weer leuk worden..

Tumblr_lqm1heouia1qe6psjo1_400_large

Zo’n ‘rommelige’ knot vind ik bij veel mensen ook heel leuk staan. Alleen bij mijzelf vind ik dat wat minder..

Tumblr_me0cw01wd31rxmpyvo1_400_large

Dit vind ik een leuke knot, netjes maar toch leuk!

Dit is een haardonut te koop bij de h&m en kost maar €2,99. Hiermee kun je een leuke nette knot maken. Ik vind zo’n knotten er heel leuk uitzien. De knot hierboven kan ook met een donut gemaakt zijn, maar dat weet ik niet zeker.. Iedereen zegt dat het heel makkelijk te maken is. Je doet je haar door het gat in de donut & rolt het op. Ik vind dit er echt heel leuk uitzien maar weet niet of dat mij zou staan. Ik heb zelf nog niet zo’n donut gekocht, maar misschien ga ik dat nog wel doen en dan vertel ik jullie daar natuurlijk over! Hier nog een paar plaatjes met donutknotten! 😀

En deze vind ik echt wauuuww zo mooi!♥

Hoe vind jij deze knotten eruit zien?

(afbeeldingen: weheartit.com/google.com)

‘xx Lauraaa

One thought on “haarknot.

  1. Thanks for one’s marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you may be a great author.I will make sure to bookmark your blog and will eventually come back sometime soon. I want to encourage you to ultimately continue your great posts, have a nice weekend!

Geef een reactie

