Animal word!

Hey hooi,
Ik hou heel erg van dieren en dat vertel ik nu en daarna een paar super schattige dieren foto’s!

Enjoy!

tumblr_lam36mwtmX1qdop8ro1_500_large

Waarom ik veel van dieren hou? Ik denk omdat ze me steun geven. Op de een of andere manier, en je weet dat ze altijd te vertrouwen zijn ze vertellen nooit iets door 😉 Je kunt er vaak om lachen en noem het maar op. Mijn lievelings dieren zijn toch wel; paarden, honden en dolfijnen. Vroeger schreeuwde ik altijd dat ik dolfijnentrainer wou worden. Ik kan daar nu om lachen en toch is het stiekem nog steeds mijn droom. Ik denk dat het ook komt dat ik van dieren komt omdat ik op een boederij ben opgegroeid. Ik leef nou nog steeds op een boederij en ik hou er echt heel erg van. Op een boederij heb je natuurlijk alle dieren om je heen! Veel mensen zijn negatief over het leven op het platteland maar ik denk daar natuurlijk helemaal niet zo over. Ik wil gewoon lekker buiten zijn. Frisse lucht inademen, ik hou daar gewoon heel erg van. (niet dat dit niet in een dorp of stad kan)

Nu een aantal super schattige dieren foto’s op een rij!

tumblr_lonv24KGD01qj4wvbo1_500_large

tumblr_ls0cf07zsL1qla0bso1_500_large

tumblr_l7puiknWuR1qc4obho1_500_large

tumblr_lutl1yz94Y1r639pqo1_500_large

tumblr_ljjnmmRXac1qj0u8jo1_500_large

Tumblr_luve66nfd21r60zhwo1_500_large

Geef een reactie

