Sinterklaas + review.

Heeyy,

Allemaal een leuke pakjesavond gehad? Ik wel hoor! Laats heb ik een sinterklaasbingo gehad hihi. En ja hoor ik heb iets gewonnen 😀 Een soort klein beautypakketje! Dus vandaag een review over het paletje wat er in zat.

Make-up(alle spulletjes bij elkaar!)

Ik weet niet van welke winkel deze spullen allemaal zijn. Als jullie dat weten mogen jullie dat onder de review’s zetten hoor! (winkel & prijs) Van de meeste van deze producten komt nog een review..

Maar nu dan het paletje wat erin zat!

PaletjePaletje

Dit palet is denk ik van de Big Bazar, maar dat weet ik niet zeker. De kleurtjes vind ik opzich wel leuk maar ze zijn niet echt iets voor mij. Ik hou zelf mee van wat warmere kleuren.

swatches

Dit palet is opzich goed gepigmenteerd, alleen kruimeld de oogschaduw wel een beetje. Dat is minder fijn omdat je het dan extra goed moet uitvegen anders zie je een soort van korreltjes.. Opzich wel leuk maar niet echt super.. Als ik zelf zo’n palet van dit merk zou kopen zou ik andere kleuren kiezen. Ookal vind ik sommige kleurtjes wel leuk. Bijvoorbeeld de rechste vind ik opzich wel weer leuk, maar die licht blauwe staat mij denk ik niet zo mooi.. Ik zou zelf liever roze, donkerder blauw enzo kopen.. En het kwastje wat er bij zit vind ik ook niet zo heel fijn. Maar daarvoor heb ik natuurlijk andere kwasten, dus dat is niet zo’n probleem. Ik vind het niet echt een aanrader maar als er andere kleuren in zaten was mijn mening waarschijnlijk anders..

Liefs Laura

One thought on “Sinterklaas + review.

  1. Pingback: Saffron make-up remover versus Odina reinigings tonic. | Beauty And We

Geef een reactie

