Hello Miss Sporty♥

Heei nagellak hier nagellak daar! Wat houden we er toch van! Vandaag een leuke review over 2 nagellakjes van Miss Sporty allebei hele leuk producten van goede kwaliteit voor een lage prijs! De foto hieronder laat meteen het prachtige weer zien van de afgelopen dagen! Iloveit!

Enjoy!

2012-12-08 12.31.59

Laten we beginnen met de mint groene kleur, ik vind dit zelf een prachtige kleu. En weetje wat zeg zeggen. Door een mint groene kleur op je nagels aan te brengen lijken je hander bruiner!

 2012-12-08 12.44.14

Ik vind het een super mooie kleur, het heeft ook een beetje een blauwe teint. De nagellak is vrij dekkend. Maar niet super erg dus doe ik er altijd voor de zekerheid 2 laagjes op. De nagellak blijft lang zitten en brokkelt niet snel af. Er zit een hele mooie glans in de nagellak. En de nagellak droogt snel op. De prijs van deze nagellak ligt tussen de 1/2 euro.  Hieronder zie je de nagellak op mijn nagels.

2012-12-08 12.28.05

Ik zag laatst ook nog een super mooie glitter nagellak. Met heel veel mooie en verschillende kleuren glitters. Dat staat altijd zo volijk vind je niet?

2012-12-08 12.43.46

Ze noemen deze nagellak ook wel: Sparkel touch. Zoals je kunt zien zitten er verschillende kleuren glitters in:

  • Blauw
  • Goud
  • Groen
  • Roze
  • Zilver

Een leuke combinatie dus! De glitter verdeeld goed omdat het niet te grove glitters zijn maar kleinere. Ze blijven goed op je nagels zitten en vallen er niet snel af. De nagellak blijft lang en goed zitten! En door deze prachtige glitters zien je nagels er meteen weer stralend uit! De prijs van deze nagellak ligt ook rond de 1/2 euro! Hieronder zie je de nagellak op mijn nagels:

2012-12-08 12.33.57

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Ik heb nog een vraagje voor jullie:

Is er nog iets wat jullie graag op ons blog zouden zien verschijnen?

Liefs Nienke♥

2 thoughts on “Hello Miss Sporty♥

Geef een reactie

