Saffron make-up remover versus Odina reinigings tonic.

Hooooiii,

Vandaag vergelijk ik twee budget gezichtreinigings producten! Namelijk de Saffron eye & face make-up remover & de Odina visage reinigings tonic. Deze twee producten kun je alle twee gebruiken om je gezicht & ook je ogen mee te reinigen. Enjoy!

Reiniging

SaffronDeze make-up remover heb ik in het beautypakketje waar ik laatst over schreef gekregen! Klik hier als je hem nog niet hebt gezien. Deze make-up remover bestaat uit twee laagjes, een roze laagje bovenop en onder een doorzichtig laagje. Dit vind ik er opzich wel leuk uitzien! Ik vind deze make-up remover fijn. Hij is voor je hele gezicht, en ruikt ook goed. Er zit wel een beetje weinig lijkt zo, maar er komen ook maar kleine druppeltjes uit. En je hebt ook niet heel veel nodig om je gezicht schoon te maken. Fijn product!

Odina

Nu de Odina visage reinigins tonic! In deze fles zit dan weer erg veel dat is opzich wel fijn. Alleen heb je hierbij ook veel nodig om je make-up eraf te halen. Mmh ik vind deze tonic niet zo fijn. Je oogmake-up gaat er niet heel goed af, de make-up op je gezicht wel. Hij prikt in mijn ogen, dus gewoon niet fijn! Geen aanrader!

Dus deze Saffron eye & face make-up remover versus Odina visage reinigings tonic heeft overduidelijk de Saffron make-up remover gewonnen!!

Waar te koop? (prijs weet ik niet precies, maar ik weet wel dat ze niet duur waren..)

Saffron eye & face make-up remover- waarschijnlijk de Bigbazar!

Odina visage reinigings tonic- Action

xx’ Laura

One thought on “Saffron make-up remover versus Odina reinigings tonic.

Geef een reactie

