My bucket list♥

Dromen hebben we allemaal in deze post laat ik mijn bucket list zien! De ze lijst is met dingen die ik nog persé wil doen! Deze foto’s zijn afkomstig van een twitteraccount kijkje nemen? Klik hier.

Enjoy

Dit is iets wat ik al mijn hele leven roep. Het liefst op een Fries, een soort paard, mijn droom!

Mijn mentor is heel toevallig gister getrouwd! Was heel erg leuk;)

Niet dat ik me dit niet voel. Maar soms net als elk normaal mens heb ik dit ook wel eens.

Ik wil ook heel graag chinees leren. Lijkt me wel leuk om vloeiend chinees te kunnen praten.

Dit moet zowiezo gebeuren in mijn leven!

Dit zijn mijn vriendinnen en ik van plan later! ^^

Het was een vrij lange post maar je bent er zo doorheen. Binnenkort komt deel 2. Want anders werd de post te lang hij is nu al aan de lange kant;) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Sla de foto’s gerust op!

Heb jij nog een bucketlist? Stuur me maar een mailtje en misschien sta jij in mijn volgende bucket list post! beautyandwe@hotmail.com

Have a nice day!

Xx’Nienke

10 thoughts on “My bucket list♥

    • ik heb zo’n gevoel dat je meer nodig hebt om succesvol blogger te worden. Ik gun het je wel maar ik denk dat je het ook zonder succes kunt doen. Ik wil ook echt niet gemeen klinken maar ik heb dan het gevoel dat je het alleen maar om je bekendheid doet en niet omdat je het leuk vind. Sorry voor als het verkeerd overkomt.

  1. Pingback: URL

Geef een reactie

