Review mascara Scandaleyes Show Off Rimmel.

Hooiii,

Vandaag een review over een cadeau wat ik met sinterklaas heb gekregen namelijk de Scandaleyes Show Off mascara van Rimmel. Ik heb hier veel verschillende meningen over gehoord, en nu laat ik mijn mening aan jullie weten. Enjoy!

scandaleyes

Wat erover word gezegd:

“Rimmel London Eyes Show Off Mascara combineert als eerste het liften en definiëren van wimpers met een uniek balvormig borsteltje. Bovendien heeft deze multitask-mascara een nieuwe vezelformule die je wimpers schandalig vol en lang maken! Zet jezelf in de spotlights met de ultieme modellenwimpers: weelderig vol, perfect gescheiden en verleidelijk lang.”

scandaleyes mascara

Mijn mening:

Mmh nee ik ben een beetje teleurgesteld eigenlijk. Ik dacht dat ik met de mascara lange volle wimpers zou krijgen. Lang?  Ja dat klopt, maar dat heb ik altijd al. Vol? Nee dat worden mijn wimpers niet. En dat voor €11,99..

Aanrader?

Voor mensen met korte wimpers is dit misschien wel iets omdat door deze mascara je wimpers wel lang worden. Maar voor mij en andere mensen die graag volume in hun wimpers willen vind ik dit geen aanrader.

Waar te koop?

Kruidvat – €11,99

Verder weet ik geen winkels waar deze mascara te koop is, maar natuurlijk is dit te koop op internet..

Liefs Laura

2 thoughts on “Review mascara Scandaleyes Show Off Rimmel.

  1. Excellent pieces. Keep writing such kind of information on
    your page. Im really impressed by it.
    Hi there, You’ve performed a fantastic job. I will definitely digg it and for my part suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this website.

Geef een reactie

