Christmas time♥

Heyhoooiii,

Het is bijna kerstmis!! Daarom laat ik jullie vandaag een paar leuke afbeeldingen zien die mij dat echte kerstgevoel geven. Enjoy!

kerstboom

lights

kerstlichtjes

Natuurlijk mogen leuke kaarsjes/lichtjes ook niet ontbreken.
witte huisjes

snow

Ik hoop dat het met kerstmis gaat sneeuwen!

kerstboom

Beetje te netjes, maar wel heel chic! 😀

lichtjes

kerst!

Dit vind ik zelf een heel mooi plaatje♥

lights!

doggiee

Ahw lieflief!!

dogggiieeess

En nog een keer zo’n lieve hondjes!

paardjes & kerstboompies

Lijkt op een kerstkaart ! (:

nagels

trui

En natuurlijk brengen lekker warme truien me ook weer in de kerststemming (:

(:

love

oeehh love♥

Krijgen jullie ook zo’n zin in kerstmis door deze afbeeldingen? Ik vind kerstmis altijd zo gezellig doordat ze er eigenlijk ook een beetje mee willen bereiken dat mensen aardiger tegen elkaar doen. Als je de laatste tijd hoort hoeveel er word gepest en alles dan mag iedereen wel een beetje aardiger doen toch? Lief doen dus! (: Als je dit leuke plaatjes vind mag je deze gerust opslaan op je computer/laptop/mobiel of wat dan ook! 😀

(afbeeldingen: weheartit)

xx’ Laura

Geef een reactie

