New Year TAG♥

Mij (Laura) leek het leuk om een eigen tag te maken. Natuurlijk is het bijna 2013 en daarom de New Year TAG. Nienke en ik willen de tag’s samen doen zodat jullie 2 antwoorden op elke vraag zien. Het zou trouwens kunnen dat er misschien al een soort gelijke tag is, maar die heb ik nog niet gezien.. Deze tag mag je natuurlijk overnemen als je een eigen blog hebt!  Enjoy!

tumblr_mfle00vOR11rf5n67o1_500_thumb

1. Wat vond je van 2012 en wat was je hoogtepunt?

Laura: Ik zou 2012 een leuk jaar ookal heb ik geen hoogtepunt. In dit jaar is eigenlijk niks heel leuk of heel vervelend geweest! (:

Nienke: Mijn hoogte punt. Hmm. Dat zou ik zo niet weten. Maar al het leuke was een hoogtepunt!

2. Welk make-up product heb je in 2012 heel vaak gebruikt? (en in 2011 nog niet)

Laura: De BB-cream van Garnier. 😀

Nienke: Mijn conseiler van Garnier. Want ik heb in 2012 veel last gehad van onzuiverheden. Dus dat was niet te missen in 2012 en dus ook het meest gebruikt.

3. Wat verwacht je van 2013?

Laura: Ik verwacht dat het een leuk en gezellig jaar word. Ik denk dat 2013 niet heel veel anders gaat worden dan 2012.

Nienke: Ik verwacht dat het voor mij makkelijker word. Ik wil persoonlijk meer voor school doen. Met het bloggen wil ik niks veranderen want dit valt heel makkelijk te combineren maar met school ben ik de laatste tijd veel meer aan het uistellen naar s’avonds laat en dan kan ik niet meer goed leren dus dat is wat er in voor mij moet veranderen. Maar ik verwacht ook een heel erg leuk jaar word.tumblr_mfgbivKVNe1qbe82oo1_500_thumb

4. Wat ga je aan doen met nieuwjaar?

Laura: Dit weet ik nog niet!

Nienke: Mijn mosterd gele broek met mijn zwarte blousje. En ik neem ook een jogginsbroek mee voor als ik naar huis moet rijden. Of als ik geen zin meer heb in nette kleren.

5. Hoe ga je nieuwjaar vieren?

Laura: Ik vier dit thuis met familie en een vriendin. Natuurlijk met vuurwerk! (:

Nienke: In Tilburg vier ik het dit jaar. Lekker partyen! Met vuurwerk en noem maar op.3355_c930_480_thumb

6. Noem een leuke wens die waarschijnlijk niet uit gaat komen, maar wat je wel graag zou willen in 2013:

Laura: Een leuke wens is een dag gratis shoppen in New York of Parijs! Maar dit gaat waarschijnlijk niet lukken hihi.

Nienke: Ik wil naar Afrika. Vrijwilligers werk voor de kinderen die het slechter hebben als mij. En shoppen in New York of Parijs is ook leuk natuurlijk!

7. Wat eet je het liefst met nieuwjaar?

Laura: Gehaktballen in tomatensaus hihi 😀 Wij eten meestal gewoon vlees met brood enzo..

Nienke: Wokken of gourmetten ik vind het altijd leuk dit doen wij meestal met nieuwjaar altijd lekker en leuk!

8. Heb je tradities voor nieuwjaarsavond?

Laura: Elk jaar komt er familie naar ons toe, en dan gaan we samen eten en vuurwerk afsteken.

Nienke: Met vrienden en familie lekker vuurwerk afsteken 2 uur lang. ;p

9. Wat hoop je voor iedereen in 2013?

Laura: Dat iedereen blij kan zijn!

Nienke: Dat de wensen van iedereen uit mogen komen! En iedereen heel gelukkig word!FB09819C-0D17-4C61-8D18-FBC1869F4BCE-1419-0000019F76006531_thumb

WIj hopen dat je dit een leuke tag vond. Je bent vrij op deze tag over te nemen op jou blog. Als je dat doet laat dat dan even achter in de reacties. Zouden wij leuk vinden om te lezen! 😀

Wij wensen iedereen alvast een super 2013!!♥

tumblr_mdnqhyJEUD1rvjan0o1_400_thumb

(Afbeeldingen: weheartit)

Liefs Nienke & Laura

10 thoughts on “New Year TAG♥

  1. leuk idee dat jullie je iegen tag hebben madacht.
    Wel jammer dat het een beetje een standaard tag is: Vragen en antwoorden. Ik heb bijvoorbeeld de 3 things tag, die is net even wat anders. Voor de rest echt een leuk idee alleen ga ik hem niet op mijn blog zetten.

    • Dankjewel, dit is de eerste tag die ik maak dus is het niet zo raar dat hij nog een beetje standaard is. Maar evengoed bedankt voor de tip als ik nog een keer een tag maak zou ik hier wel een beetje op letten. (:

Geef een reactie

