Persoonlijk praatje♥

Vandaag vond ik het wel tijd voor een persoonlijk praatje, ik wou even met jullie praten hoe het ging met mij. En wat mijn plannen zijn voor de rest van de vakantie. En over nog een paar dingen.

Enjoy♥

Tumblr_mdidk4tfua1qhb06yo1_500_large

Ik word van deze dagen altijd heel erg vrolijk. (nu ik dit schrijf komt mijn hond even polshoogte nemen het met mij gaat ) Omdat ik dan altijd lekker bij mijn familie ben. Kerst is ook een van mijn favoriete feesten. Wij doen niet met cadeau´s want wij vieren sinterklaas altijd wel groot. Met kerst gaan wij altijd samen met familie eten. Dan maakt iedereen 1 gerecht. Dit jaar moesten wij aan allebei de kanten voor het nagerecht zorgen. Ik had dit jaar ook een taak, ik moest namelijk voor iets bij de koffie zorgen. Dus ik had cake-pops gemaakt en lekker cupcakes met fondant erop.

Tumblr_lxw0bxxdmm1qe03bto1_500_large

Met nieuwjaar ga ik samen met ons gezin naar vrienden in Tilburg. Het is altijd heel erg gezellig. Daarom ga ik ook graag mee! Ik wens jullie nu alvast een heel erg prettig nieuwjaar!

Tumblr_mf6l32y7on1r1puajo1_r3_500_large

Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje voor jullie.  Wat zouden jullie nog graag zien op ons blog? Laura en ik schrijven natuurlijk voor jullie. Maar ook voor ons zelf omdat wij het heel leuk vinden om te schrijven en onze inspiratie te uiten. Maar omdat wij ook voor jullie schrijven  ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie graag zouden willen zien op ons blog. Dingen die verbeterd moeten worden volgens jullie of iets nieuws bijvoorbeeld tutorials.. Dus zeg het maar!  Ik ben zeer benieuwd.

57389-71945e-480-408_large

Ik hoop dat jullie het intressant vonden! Hihi.

Liefs  Nienke♥

2 thoughts on “Persoonlijk praatje♥

  1. ik vind het heel leuk als jullie ook soms alternatieve beauty doen zoals alternatieve merken (Manic Panic, Stargazer) zoals ik ook op mijn blog doe. Misschien ben ik de enige die alternatief is en jullie blog volgt, maar ik zou het heel leuk vinden!

Geef een reactie

