Palette Guylond Paris

Ik heb met kerst een 2 leuke cadeautjes  gekregen. Wij (mijn zusje en ik) wisten nog niet of we cadeautjes zouden krijgen. Dus dat was natuurlijke een leuke verassing. Ik heb een sieradenrekje gekregen en … Een palet van Guylond Paris! Vandaag laat ik jullie een helft van dit palet zien volgende post komt de andere helft. Als ik het hele palet zou laten zien werd het waarschijnlijk een te lange post, en ik wil ook graag mijn mening over het palet laten horen dus was dit makkelijker.

Guylond Paris

De verpakking vind erg mooi, eerst een wit doosje en daarna een glanzend zwart glimmend palet. Ik dit pallete zitten 24 oogschaduws, 4 blushes en 6 lipkleuren. En er zitten ook nog 3 kleine kwastjes in.

achterkant

Ik vind dit er zo als een heel mooi en handig palet eruit zien. Ook handig dat er een grote spiegel in zit. Dit palet bestaat eigenlijk uit 2 delen. Het onderste gedeelte met oogschaduw. Hij bovenste gedeeldte met blush, oogschaduw en lipglos. In deze post ga ik het alleen over de oogschaduw aan de onderkant van dit palet hebben. oogschaduw

Je ziet dat aan de rechterkant de wat warmere kleuren zitten en aan de linkerkant de koelere kleuren. Ik vind zelf de warmere kleuren mooier. Maar natuurlijk kan ik dit ook een beetje combineren met koelere kleuren, dat kan ook heel mooi zijn. De swatches:

onderste rij swatchesOnderste rij van rechts naar links.

2de rij van onderen swatches

Middelste rij van links naar rechts.

bovenste rij

Bovenste rij van recht naar links.

De kleuren zijn opzich allemaal goed gepigmenteerd. Sommige roze kleurtjes lijken minder goed gepigmenteerd te zijn maar dat komt omdat die gewoon heel veel op mijn huidskleur lijken. Het zijn matte en glimende kleuren dus er is genoeg afwisseling in dit palet. Ik ben blij met de onderkant van dit palet! In de volgende post laat ik de bovenkant van dit palet zien.

Zouden jullie het leuk vinden als ik een paar ooglooks maak met dit palet?

Ik wil graag een paar looks maken die je gewoon naar school kunt dragen, en een paar voor bijvoorbeeld een feestje. Natuurlijk heeft niet iedereen dit palette, maar dan kun je gewoon kleurtjes gebruiken die jij wel hebt en er op lijken.

Laat maar weten of je dat leuk lijkt in de comments♥

Liefs Laura

3 thoughts on “Palette Guylond Paris

  1. Ziet er wel goed uit, al trekt hij mij niet echt bijvoorbeeld het 88 palette is nog meer gepigmenteerd dan zou ik eerder daar voor gaan. Goede review:) (Mijn e-mail die ik heb ingevuld klopt niet aangezien ik geen wordpress heb kan ik niet inloggen)

  2. Pingback: Tweede deel palette & Amsterdam! | Beauty And We

Geef een reactie

