Gedicht+New Shirt♥

Ik hou heel erg veel van gedichten en kan er echt in weg zinken en er een uurtje over nadenken. Vandaag laat ik een nieuw shirtje zien en laat ik jullie mijn gedicht lezen dat ik heb moeten schrijven voor Nederlands.
Enjoy

 Tumblr_ltqu7tqyw91qik5v7o1_400_large

Als eerste zal ik jullie mijn gedicht laten lezen.

Droomplek

De rust die ik zoek,

de plek waar ik weg kan.
Weg van hier.

Weg van deze drukke wereld.

De wereld vol met stress.

Die plek,

die plek is daar.

Hoge grijze bergen zijn verder weg,

een lang oneindig grasveld.

Ik zit daar,

zittend op een galopperend paard.

Ik proef de rust,

ik voel de vrede.

De stralende zon,

de warmte op mijn gezicht.

De frisse wind kamt mijn haren.

Negatieve gevoelens,

negatieve gedachtes.

De wind neemt ze met zich mee.

Hier wil ik niet weg,

ik wil hier blijven.

Hier zijn geen zorgen.

Hier is geluk.

Ik vond het niet moeilijk om dit gedicht te schrijven op de een of andere manier. Ik schrijf vaker gedichten misschien ligt het daaraan. Het kwam namelijk zo uit mijn hand gefloept! Hihi. Het is een vrij persoonlijk gedicht omdat ik over mijn droomplek moest schrijven over de plek waar ik wil zijn. Je kon alle kanten opgaan en ik ben deze kant opgegaan.

Wat vind jij van het gedicht?

___________________________________________________________________

Verder was ik laatst in de vakantie gaan shoppen met mijn vriendinnen. Het was heel gezellig we gingen namelijk met de trein! We waren met z’n achten. Het was dus een behoorlijke groep. Ik heb toek een heel leuk shirtje gekocht wat ik nu ook aan heb terwijl ik dit schrijf:) Ik heb alleen het shirtje gekocht omdat ik verder niet echt iets geweldigs had gezien ik had ook niet echt iets dringend nodig. Als je nog even wil shoppen dan is het nu de tijd om te gaan er is namelijk overal sale! Dus das mijn tip!

Ik vind het ook harstikke gezellig om even lekker te gaan shoppen met mijn vriendinnen. Lekker gezellig samen kleertjes kijken. En ja zoals altijd doe ik wel in een keer iets raars in de stad. Ik stond namelijk bij de roltrap en er wou een meneer langs hij zei: ‘Mag ik er even langs?’ Toen zei ik: ‘Dankjewel meneer!’ Ik dacht daarna echt zovan oke? Wat zei ik nou? Haha ik had gewoon helemaal niet door wat ik zei! Een lachertje dus! En er was een Jumbo en ik wou altijd al een keer de Jumbo in lopen en roepen: ‘Hallo Jumbo!’ Dus dat heb ik maar even gedaan! Altijd leuk om rare dingen te doen! YouOnlyLiveOnce! YOLO! ;p

Omg! Ik smolt helemaal weg voor dit truitje zeg! Ik vond hem zo grappig! Hij is niet heel erg lang maar momenteel draag ik er een zwart hempje onder dat vind ik toch iets leuker.

Snapshot_20130105_2

Deze foto heb ik net even snel gemaakt met mijn webcam sorry voor de slechte kwaliteit dus! Hier kunt je het truitje goed zien het is een lekker wijd truitje en is een beetje kleiner qua lengte dan de normale truitjes. Zoals je hier kunt zien draag ik hem op een zwart hempje!

Hij is te koop bij Tally Weijl. (een goedkopere winkel met super leuke kleren!)

Voor 12.95 euro.

8 thoughts on “Gedicht+New Shirt♥

Geef een reactie

