Tweede deel palette & Amsterdam!

Vandaag dan het tweede deel van het palet waar ik laatst over schreef! Nog niet gezien? klik dat hier! Hierin laat ik de “bovenkant” van het palet zien. En heb ik nog een vraagje voor jullie! Enjoy.

bovenkant palet

In de bovenkant van dit palet zit lipgloss, blush en nog een paar oogschaduws. De swatches:

lipgloss:

lipgloss swatches

Je ziet de kleuren eigenlijk gewoon niet.. Echt slechte kwaliteit, ook op mijn lippen zie je het bijna niet. Jammer!

Blush:

mobiel 8-1-13 471

Deze zijn best goed gepigmenteerd. Misschien zie je de 3e kleur niet zo goed want die is heel licht. Leuke kleurtjes!

Oogschaduw:

oogschaduw swatches

Deze kleuren zijn erg leuk vind ik. Misschien lijkt het of ze niet goed gepigmeteerd zijn dat komt doordat ze heel licht zijn.  De lichte kleurtjes kun je gebruiken voor onder je wenkbrauw staat erg leuk. Vooral de rechtse kleur vind ik heel mooi. En de glitter kleuren zijn leuk voor met feestjes of om je look net iets opvallender te maken.

Ik vind dit palet erg fijn en mooi, alleen jammer van de lipgloss.

——————————————————————————————————————-

Vrijdag ga ik met school naar Amsterdam!! 😀 Heb er zin in! Ik ben wel eens in Amsterdam geweest maar kan me dit niet meer herinneren. Ik ga jullie waarschijnlijk een verslag van deze dag met foto’s laten zien als dat gaat. Dus ik ga nog niet helemaal verklappen wat ik allemaal ga doen. Maar wat ik wel al wil zeggen is dat ik ongeveer 1 of 2 uur shoppen. Dus welke winkels raad je mij aan? Waar moet ik echt even kijken? Tell me!!

xx Lauraa

6 thoughts on “Tweede deel palette & Amsterdam!

  1. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one these days..

  2. This is a message to the admin. Your website is missing out on at least 300 visitors per day. I came to this page via Google but it was hard to find as you were not on the front page of search results. I have found a website which offers to dramatically increase your traffic to your website: http://voxseo.com/traffic/. I managed to get over 10,000 visitors per month using their services, you could also get lot more targeted visitors than you have now. Hope this helps 🙂 Take care.

Geef een reactie

