Get to know me♥ TAG

Al heel erg veel bloggers hebben de get to know me tag gedaan. En ik wou hem ook graag doen omdat jullie mij nog niet zo heel erg goed kennen dus bij deze! Laura doet hem nog een andere keer omdat we anders vonden dat deze post iets te lang zou worden.

Enjoy

8qmr246j3q6ug9lko7x2q7b091kmp118_large

Geboortejaar? Ik ben geboren in 1998.

Hoe lang ben je? Ik heb het toevallig laatst nog gemeten en toen was ik 1.63. Mooie lengte voor mijn leeftijd! (vind ik zelf dan ;p)

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Ik werd een beetje in stress wakker ik moest vanochtend namelijk 120 woordjes voor Grieks kennen en ik heb al een beetje moeite met Griekse woordjes leren en ik had het ook niet zo goed geleerd. Dus het was een beetje stress. Ik had uitendelijk wel een 10! Waar ik nog steeds van sta te kijken.

Waar ben je op dit moment? Ik ben op dit moment in de speelkamer. Hier hebben wij onze laptop staan. Ik heb zelf geen laptop maar hier kan ik ook het beste werken voor mijn blog hier is niet zoveel afleiding als op mijn kamer en het is wel makkelijk omdat ik dan beneden zit.

Single/relatie? Single:)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Een iets te vrolijke blonde. (vrolijk omdat ik soms een beetje hyper ben en blonde omdat ik vaak dommere opmerkingen heb hihi)

Guy/Girlcrush: Bethany Mota! Omg wat hou ik van haar zeg! Voor mensen die haar nog niet kennen ze is een youtuber. Klik hier en je gaat naar haar account.

Wat zou je op dit moment graag willen? Uhmm, een ticket naar Afrika. Ja het klinkt raar misschien want de meeste mensen zouden naar een shop stad gaan maar ik wil naar Afrika kinderen helpen!

Wat is je doel in het leven? Huisje, boompje, beestje. Het klinkt zoals iedereen wil. Maar later wil ik een baan waar ik plezier mee heb. Een huis dat ik na eigen wens kan inrichten en huisdieren! Hihi en een gezin;)

Waar ben je bang voor? Eigenlijk voor alles voor het kwijtraken van mensen en huisdieren. Of dat er iets misgaat met noem maar op. Maar ik wil daar niet te lang bij stilstaan. Dat is ook niet goed.

Heb je je rijbewijs? Nee, daar moet ik ook nog 4 jaartjes op wachten! Helaas!

Tumblr_mgf96q9lci1rln8vao1_500_large

Nagellak of lippenstift? Nagellak, absoluut. Ik vind lippenstift niet zo lekker zitten hihi. En ik vind het ook leuker om met mijn nagels bezig te zijn.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente en de herfst. De zomer vind ik te warm en ik verbrand heel erg snel dus dat is niet zol leuk en de winter vind ik een beetje te koud soms. En de lente en de herfst zitten daar tussen in en zijn dus perfect voor mij!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja het lijkt me wel leuk. Vooral om zo’n mooie jurt te dragen. Het liefste wil ik denk ik buiten trouwen.

Ben je een healthy-freak? Vanaf nu wel ja. Ik wil in 2013 gezonder gaan eten dus ja. Het lukt me ook aardig goed. Verder rook ik niet, ik zit niet aan de drugs en ik drink nog niet.

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Blond haar en haar tot op mijn borst. Ik  hou van mijn haar!

Tumblr_lnpt9khri41qkt9g1o1_500_large

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil graag nog een bb-cream. Want ze lijken me erg fijn. Verder wil ik ook nog een knalrode lipstift en qua kleding is het goed tot zover ! 😉

Heb je tattoos? Nee, geen tattoos. Ik wil er later ook geen want ik vind het eng en ze blijven er voor altijd zitten. Als ik een tattoo zou nemen dan word het een kleintje.

Heb je piercings? Gaatjes in mijn oren maar ik weet niet of je dat piercings noemt. Verder wil ik ook geen piercings ben er niet zo fan van.

Draag je een bril? Nope, de rest van mijn gezin wel of heeft er een gehad maar mijn ogen zijn 100 procent!

Wat is jouw perfecte pizza? Hawai, ik eet altijd maar dan ook altijd pizza hawai!

Favoriete eten/drinken? Eten is cup-cakes en taart enz. En drinken is 7-up en water! Kan er altijd in bij mij!

Tumblr_lyzgmxpzel1ro8ozdo1_500_large

Wat is je favoriete parfum? Mexx Fresh parfum. Lekker fris waar ik wel van hou! Komt binnen kort ook nog een review over!

Wat is het laatste wat je kocht? Mijn T-shirt waar ik laatst een review over schreef. 🙂

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen was ik aan het fietsen naar school. Bleeh. Ik moet een half uur fietsen naar school.

Favoriete ijsje? Waterijsjes en Ben&Jerry’s ijs. Jum jum jum!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik sta altijd altijd vroeg op, uitslapen kan ik namelijk niet. Raar zullen de meeste denken. Maar ik kan het gewoon echt niet!

Wat zijn je plannen voor 2013? Just life. Don’t think. Mijn zelf verzonnen zinnetje. Ja zo wil ik het dit jaar gaan aanpakken! Gewoon lekker leven en niet te veel denken.

Tumblr_mgf9yqmz9t1rkrr5go1_500_large

Met hoeveel kussens slaap jij? Ik slaap met één kussen. Dat vind ik lekkerder slapen.

Ben je een ochtend of avond persoon? Ochtend! Ik hou van de ochten. Misschien omdat ik altijd zo vroeg op ben?

Ben je geordend of rommelig? Ik ben een mengsel van beide ik ben niet heel erg netjes maar ook niet rommelig. Misschien wel gewoon goed op deze manier. Te netjes is toch ook niet leuk? Hihi.

Wat wil je op dit moment graag zien? Mijn bed. Ik ben namelijk nogal moe hihi.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik verwacht dat ik mijn diploma voor het Gymnasium heb gehaald en dat ik bezig ben met mijn studie. Dat kan dierengeneeskunden of pedagogiek zijn. Ik weet het nog niet zeker.

Wie mis je op dit moment? Ik mis niet echt iemand eigenlijk. Wel zou ik graag mijn overleden hondje nog eens lekker aaien..

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn ogen. Ik hou heel erg veel van mijn ogen omdat ze blauw zijn en een kleine schittering erin. Ook hou ik van mijn wangen hihi!

Tumblr_mgfaf6glmx1qmk3n9o1_500_large

Ben je verlegen? In een groep wel. Maar voor de rest eigenlijk niet zo heel erg. Gelukkig vroeger was ik namelijk heel erg verlegen en was ik binnen no time een rode tomaat. Wie kent het niet?

Heb je een accent? Nee eigenlijk niet, ik woon in Limburg dus soms dat ik nog een beetje Limburgs praat.

Zussen/broers, hoe oud? Ik heb twee zusjes. Van 11 en 9. Ik vind ze harstikke lief! Soms ook wel onenigheid maar dat wordt minder.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Ik ga 5 dagen in de week naar school. Als ik terug ben van school ga ik leren en mijn huiswerk maken daarna ga ik even bloggen en dan nog even lekker andere dingentjes doen. En in het weekend spreek ik veel af met mijn vriendinnen. Ook rij ik op maandag paard en ga ik naar keyboard les.

Ik vond het leuk om deze tag te schrijven nog vragen? Stel ze hieronder!

Nog een fijne dag lezertjes!

Liefs Nienke♥

4 thoughts on “Get to know me♥ TAG

  1. Pingback: Get to know me TAG♥ | Beauty And We

Geef een reactie

