Get to know me TAG♥

Vandaag doe ik de get to know me tag zodat jullie mij nog een beetje beter leren kennen. Nienke heeft hem ook al gedaan! Nog niet gezien? Klik dan hier!

Geboortejaar? 1998!

Hoe lang ben je? Ongeveer 1.65 niet zo heel groot maar ook niet heel mini (:

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Ik dacht aan dat ik naar school moest, maar ik was erg moe dus was nog een beetje slaperig haha. Ookal was ik slaperig was ik wel heel snel klaar! (:

Waar ben je op dit moment? Ik zit nu voor de computer, die wij in de keuken hebben staan. Ja klinkt misschien raar maar hij staat in een hoek in de keuken hahaha.

Single/relatie? Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Ooehh moeilijk. Umm.. Misschien een vrolijk meisje? Hahaha, deze vraag vind ik echt moeilijk.

Guy/Girlcrush: Net als Nienke vind ik Bethany Mota ook super! En Rein van Maistreet haha die vind ik ook wel leuk!

Wat zou je op dit moment graag willen? Dat ik kan wensen wat ik wil en het dan ook echt uitkomt!

Wat is je doel in het leven? Mijn doel is dat ik altijd blij kan zijn met wat ik heb!

Waar ben je bang voor? Om mensen te verliezen..

Heb je je rijbewijs? Dat zou ik wel willen! Maar sorry dan moet ik toch echt nog wat jaartjes wachten.

Nagellak of lippenstift? Nagellak, ik denk dat je hier meer kanten mee uitkunt. Ookal vind ik soms lippenstift ook echt super mooi.

Tumblr

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente & de zomer! Ik hou zo van zon, zwemmen en buiten zijn. Hiermee kun je me echt blij maken. Ik vind al die kou wel leuk voor een tot drie dagen maar dan mag de zon van mij al weer komen. Ik verheug me gewoon nu al op de lente en zomer!

Photo by cemreyazozdogan • Instagram

Wil je ooit gaan trouwen? Het lijkt me wel echt heel leuk! Zo’n mooie jurk aan die ik altijd zie op intenet en televisie. (:

WickedShots Photo Studio

Ben je een healthy-freak? Umm.. Ik wil wel wat gezonder gaan eten. Maar of dat gaat lukken..

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Ik heb donkerblond haar, tot over mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil nog wel graag het 88 palette en ik zou ook nog wel een mooi jurkje hebben voor speciale dagen enzo.

Heb je tattoos? Nee, en ik wil dit denk ik ook nooit. Heel misschien als er echt een boodschap achter zit..

Heb je piercings? Alleen gaatjes in mijn oren. Maar wat ik zelf eigenlijk wel mooi vind ik een nagelpiecing maar ik denk dat ik dit nooit laat doen hahaha.

Draag je een bril? Nee.

Wat is jouw perfecte pizza? Ik vind een pizza magaritha heel lekker, en ook een pizza salami, maar ik heb eigenlijk mijn perfecte pizza nog niet gevonden.

Favoriete eten/drinken? Favoriete drinken is denk ik ice-tea. Mijn favoriete eten is slagroomtaart, spaghetti (ook macaroni en al die dingen), cupcakes, aardbeiden nog veel meer. Ik hou wel van lekker eten (:

Yummy...

Wat is je favoriete parfum? Ik vind de parfum van Laddy Gaga wel erg lekker ruiken en er ook bijzonder uitzien. Maar ik heb deze zelf niet.

Wat is het laatste wat je kocht? Dat hebben jullie in mijn shoplog gezien. (Nog niet gezien? Klik hier!)

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen fietstte ik naar school, want ik moest er om half 9 zijn.

Favoriete ijsje? Magnum almond! En in de zomer vind ik zo’n waterlollie’s ofzoiets ook altijd lekker! Eigenlijk vind ik bijna elk soort ijs wel lekker (:

-looksdelicious!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik zit er denk ik een beetje tussen in. De laatste tijd kan ik echt niet in slaap komen. Gisteren ging ik om 9 uur naar bed en sliep ik pas rond 12 uur. Elke nacht slaap ik maar 7 uur ofzo veel te weinig vind ik, maar ik kan er niks aan doen.

Wat zijn je plannen voor 2013? Be happy!! En ik hoop dat Nienke en ik meer bezoekers krijgen op dit blog. Ik over ga naar de 3e en goede punten haal op school.

Met hoeveel kussens slaap jij? Ik slaap met drie kussens momenteel. Ik hou ervan als ik niet helemaal plat lig haha.

Ben je een ochtend of avond persoon? Mm ik denk toch wel een avond persoon. Ik heb dan vaak veel zin om dingen te doen. Maar ik ben ’s morgens ook wel actief hoor.

Ben je geordend of rommelig? Alle twee een beetje.

Wat wil je op dit moment graag zien? Ik ga zo paardrijden dus ik wil graag een paard zien hahaha. En verder ben ik nu wel erg moe dus zie ik na dat ik paar heb gereden ook heel graag eerst mijn douche en daarna mijn bed! (:

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Dan ben ik gewoon al 24! 😮 Ik hoop dat ik dan een leuke man heb, een leuke baan en gewoon een normaal leventje. Het zou ook natuurlijk leuk zijn als ik van dit blog mijn werk zo kunnen maken. Maarja je weet nooit hoe je toekomst in elkaar zit.

Wie mis je op dit moment? De zomer ♥

Página de foto

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn ogen denk ik.

Ben je verlegen? Nee, niet echt.

Heb je een accent? Ik praat met een zachte g en ja dat hoor ik niet maar mensen uit het Friesland en Amsterdam enzo natuurlijk wel haha.

Zussen/broers, hoe oud? Ik heb een zusje van 11, bijna 12.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 5 dagen naar school. 2 dagen weekend waarin ik vaak ga shoppen of naar vriendinnen ga. Ik denk niet dat ik een heel bijzonder leven heb haha.

Nog meer vragen? Stel ze hieronder bij de reactie’s!

Have a nice day!

xx Laura

6 thoughts on “Get to know me TAG♥

Geef een reactie

