Mexx Fresh Parfum♥

Hei hooi,

Vandaag een review over de Mexx Fresh Parfum! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

HPIM6537

Deze héérlijke parfum is, zoals de naam al zegt, lekker fris! Ik vind het zelf altijd lekker en fijner als een parfum fris ruikt omdat ik zelf altijd graag fris ruik. De geur blijft een lange tijd zitten ik spuit deze parfum om 7,15 uur ´s ochtends ongeveer op en als ik terug kom van school zit de geur er nog op! Ik ben dus zeer te vreden over de kwaliteit.

Ik heb 15 ml gekocht ik heb ook al een beetje gebruikt dus vandaar dat het flesje niet helemaal meer vol zit. De prijs is €13,99 als ik het goed heb ik heb deze parfum namelijk voor Sinterklaas gekregen en daarom weet ik het niet precies maar het zit wel in deze richting het kan hoogtens 1 euro afwijken. Dus over de prijs heb ik geen klachten want je hebt een goede kwaliteit voor een goede prijs.

HPIM6540

Nog een leuk pluspuntje. De dop van het flesje! Ik vind hem zelf heel leuk er zit namelijk geen bovenkant op. Haha, ja ik ben een beetje apart.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Nienke♥

 

7 thoughts on “Mexx Fresh Parfum♥

  1. Wat lijkt het me een lekkere geur, alleen zou ik een frisse geur in de lente dragen (en zomer natuurlijk, haha) en een zoute en warme geur in de winter
    Liefs, Tara

    • Het is inderdaad een lekkere geur. Ik zou ook eerder een frisse geur in de lente en zomer dragen maar deze vind ik zo heerlijk ruiken dat ik hem nu ook al graag op spray!

Geef een reactie

