Een verschrikkelijke week.

Misschien dat sommige mensen het ook kennen de PROEFWERKWEEK! šŸ˜¦ Ik vind dit altijd een verschrikkelijke en stressvolle week. Ik hoop dan ook altijd dat deze snel over is. Dit is een kort artikeltje omdat ik het nogal druk heb. Hihi.

Tumblr_lmdavdsl631qgkhzgo1_500_large

Ik zit nu in de derde en heb nu 4x in het jaar een pww (proefwerkweek). Ik hou niet echt van deze weken omdat ze me een hele hoop stress bezorgen. Ook is het aan de andere kant wel weer leuk omdat je maar 3 uur per dag naar school hoeft. En als je thuis bent ga je weer lekker leren! Leuk toch? Haha, er zitten zo ook wel zijn voordelen bij maar die zijn in mijn zicht maar minimaal. In de pww verlang ik weer naar die gewone saaie weken omdat ik dan ook nog wat vrije tijd heb.

Tumblr_li4c0fzeid1qzcxrno1_500_large_large

Ja dat plaatje hierboven herken ik bij wiskunde want daar is het altijd hetzelfde verhaaltje het lukt me voor geen meter meer bij het proefwerk terwijl ik super maar dan ook super goed had geleerd. Dat is ZO irritant!

Maar jongens sorry dat ik nu al klaar ben maar ik heb het nogal druk ik denk dat de meeste mensen dit wel zullen begrijpen! Ik schrijf dit artikel ook al op zondag!

Tumblr_lrpkabl4o51qzlicjo1_500_large

Heel veel succes voor de mensen die hetzelfde moeten ondergaan als wat ik deze week doe en ik hoop dat alles gaat lukken!

Liefs Nienkeā™„

2 thoughts on “Een verschrikkelijke week.

Geef een reactie

