Animals!♥

Hey lieve mensen,

Het leek me leuk om jullie eens iets te vertellen over dieren! Want ik hou heel erg van dieren, en heb zelf ook een huisdier. Enjoy!

A7sYGJJCEAI0fEi

Waarom ik zo van dieren hou is omdat ze bijna altijd vrolijk zijn! Als ik opsta en nog best moe ben en dan mijn lieve hond naar mij toe komt, en super blij is om mijn te zien word ik natuurlijk ook weer blij. Ik heb zelf dus een hond hij heet Spike en is een Golden Retriever. Natuurlijk een foto haha:

AzozLzxCIAARub1

Zoals je ziet is hij best groot en zelf vind ik hem ook mooi haha. Maar hij vrolijkt mij altijd op, altijd is hij blij als hij mensen en natuurlijk ook dieren ziet. Hij is best speels en dat vind ik zelf wel heel leuk. Lekker rennen of met een bal spelen, ja daar hou ik van :D. Maar niet alleen honden vind ik leuk hoor! Nee ik heb nog een super leuke hobby: Paardrijden! Net als honden vind ik paarden ook super leuk! Ik rijd op een manege en ga echt elke keer met veel plezier erheen. Net als honden voelen paarden je ook heel goed aan. Als jij rustig bent zijn zij dat ook. En aan dieren kun je alles vertellen, want ze zouden het nooit door vertellen haha. Sommige mensen denken dat paardrijden geen sport is. Nou ik zou jullie vertellen dat is het wel! Vaak is het best wel intensief (haha, moeilijk woord). Sommige mensen denken dat je alleen op een paard zit en dat hwr paard alles doet. Nou dat is dus echt niet zo. Je moet zelf natuurlijk sturen, meegaan in de beweging maar je moet ook het paard heel goed aanvoelen. Samen moet je het doen, jij niet alleen maar het paard ook niet alleen. Natuurlijk is het anders als een je eigen paard hebt maar op een manege vind ik ook heel leuk. Het is wel mijn droom om een eigen paard te krijgen, dat lijkt me echt super!

2c4b30b04490c001d11a829a87f1-300x485_thumb

Eigenlijk vind ik alle dieren leuk! behalve dieren die je bijten enzo natuurlijk. Hier nog even een paar foto’s van leuke diertjes (:

1421053263_6_ISat

379981_307266379291583_1752850_n_thumb

Ahw wat schattig!

1421053648_4_0DVy

tumblr_mg2ndebbit1qhdl1vo1_500_thumb

132222939031613646_YpF05zxH_c_thumb

tumblr_mh2hbcaVtS1rmv2poo1_500_thumb

Lief toch?

376270_307266215958266_1129978235_n_large

En dan nog stiekem een droom van mij is om een baby tijgertje aan te raken!

Dit is misschien een ander soort artikel dan normaal, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zijn er nog artikels die jullie graag zouden willen zien op ons blog? Ook als jullie een leuke tag zien laat het maar weten.

Liefs Laura

10 thoughts on “Animals!♥

Geef een reactie

