Pastelkleuren!

Hey lieve mensen,

Vandaag zou er eigenlijk een artikel van Nienke online komen, maar haar overgroot opa is overleden.. Natuurlijk heel erg voor haar! Daarom heb ik vandaag een artikel voor jullie omdat ik natuurlijk niet wou dat Nienke zich daar ook nog druk om zou moeten maken! Vandaag een artikel over de nieuwe trend voor de lente: Pastelkleurtjes!!

In de lente is het natuurlijk weer tijd om leuke vrolijke kleurtjes te dragen en pastelkleuren zijn dat! Hij zijn toch best zachte maar vrolijke kleurtjes. Deze trend is niet alleen voor kleren maar ook voor je haar, schoenen en nog meer.

In je haar kan er denk ik best leuk uitzien, maar zelf durf ik dit eigenlijk niet haha. Ziet er wel lente/zomer achtig uit zo’n leuke kleurtjes.

Ook word de kleur in kleding en schoenen populair.

Hier bijvoorbeeld een plaatje van Zalando.

En nog een paar plaatjes met mooie pastelkleurige kleding:

Bij van haren heb ik ook al leuke pastelkleurige schoenen gezien. En natuurlijk kan je ook hele mooie make-up looks maken met pastelkleuren.

Ziet er erg leuk zomers uit vind ik!

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Ik vind dit zelf een leuke trend voor de lente en zomer. Wat vinden jullie ervan?

(bron afbeeldingen: google.nl)

Liefs Laura

11 thoughts on “Pastelkleuren!

  1. Pastelkleurtjes zijn altijd erg lief, maar ook geweldig als je combineert met een sterkere kleur! Pastelkleurige kleding en nagellak zijn mijn favoriete soorten. Veel sterkt aan Nienke.

Geef een reactie

