Kruidvat Chocolade masker♥

Als eerste wil ik even Laura nog bedanken voor het overnemen van mijn taak afgelopen zondag!♥ Laten we nu maar beginnen met het artikeltje!

Met deze grauwe en koude dagen kan iedereen natuurlijk wel een lekker maskertje gebruiken dus ik heb gister voor jullie het chocolade maskertje van de kruidvat getest! Wil jij weten wat ik er van vond? Lees dan snel verder!

JEE

Ik was zeer tevreden over dit product. Hoewel ik het niet echt had verwacht. Ik zag deze namelijk in de winkel liggen en het trok me eigenlijk toch wel zeer aan. Je kunt dit 2 x gebruiken. Maar ja ik ben iemand die dan altijd nog de helft van zo´n zakje overhoud!

HPIM6619

Hier boven kun je lezen wat het product allemaal beloofd. Het product zorgt er inderdaad voor dat je huid een stuk zachter word. Ik heb van mijzelf een vrij vettige huid en ik durfde het maskertje niet op te smeren want ik was bang dat het mijn huid nog vettiger zou maken en dat ik dan nog meer puistjes zou gaan krijgen! Maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan en maar goed ook want ik ben zeer tevreden.

 

HPIM6623

Zo vind ik het er niet echt heerlijk uitzien en het voelt ook heel erg raar om op je gezicht te smeren en het is ook heel grappig hihi! Tip: Pak de onderkant van het pakje dan kun je de gebruiksaanwijzing nog lezen! 

HPIM6631

Als je het aanbrengt ziet het er zo uit. (net als poep) Je mag zoals de gebruiksaanwijzing zegt er een lekkere dikke laag op smeren! Nou dat heb ik ook gedaan en ik hield als nog best wel veel over daarom heb ik het in een potje gedaan zodat ik het nog een keer kan gebruiken! Handig! Dus voor mij kan ik het pakje 4x gebruiken!

HPIM6630

Lekker smeuig! Ik ben zeer tevreden over het product en sorry jongens maar ik weet de prijs niet meer! Het zal wel niet een dure prijs zijn want het is van het Kruidvat huismerk!

Ben jij in voor een grapje? Smeer een beetje van het masker op de wc bril! Haha! Ik heb het gedaan en het werkt goed:p!

Bedankt voor het lezen jongens!

Liefs Nienke!

(sorry dat ik met zoveel uitroeptekens schrijf!) (dat was er nog een.)

7 thoughts on “Kruidvat Chocolade masker♥

Geef een reactie

