review Syoss shampoo & conditioner!

Heyhoii,

Vandaag weer eens een review voor jullie! Deze keer de Syoss shampoo & conditioner. Deze zagen jullie ook al in mijn shoplog. Vandaag laat ik jullie weten wat ik er van vond!

5-2-13 mobiel 108

De verpakking: Ik vind de verpakking er echt leuk uitzien. Gewoon lekker simpel maar toch leuk met de zilvere en roze details. Ik heb deze shampoo & conditioner voor dof, glansloos haar. Je had het ook nog voor een andere soort haar daar waren dan oranje details. Zelf vind ik deze mooier maarja het gaat niet of de verpakking maar toch vooral om de werking.

Allebei de producten ruiken lekker. De conditioner iets zachter dan de shampoo maar evengoed alle twee lekker zoet.

5-2-13 mobiel 1145-2-13 mobiel 117De conditioner heeft een witte substantie. En de shampoo een zilveren.

De werking is ook erg goed het maakt je haar zachter & soepelder. En heeft ook wel iets meer glans. Over het algemeen fijne producten!

5-2-13 mobiel 1005-2-13 mobiel 103

Als je de ingrediëten wil lezen of wat Syoss beloofd over deze producten klik dan even op deze plaatjes dan zie je het duidelijker!

Ik vond het twee fijne producten en ook een aanrader!

5-2-13 mobiel 106

Liefs Laura ♥

3 thoughts on “review Syoss shampoo & conditioner!

Geef een reactie

