Persoonlijk praatje + sneeuwfoto’s!

Hey,

Vandaag wil ik jullie wat vertellen over dingen die ik ga doen enzo. En ik laat jullie een paar foto’s zien die ik heb gemaakt deze week.

tumblr_mhx0ee31WY1rlsyrro1_500_large

Na een paar weken school met veel so’s en proefwerken heb ik nu lekker vakantie! Ik ben er wel aan toe. Elke morgen weer vroeg opstaan en hard leren.. Gelukkig dat ik nu een weekje vrij heb. Ik heb me veel verveeld op school en dat kon je ook wel zien aan mijn schriften en boeken haha.

5-2-13 mobiel 0305-2-13 mobiel 0335-2-13 mobiel 035

Maarja.. Nu heb ik lekker vakantie! En deze vakantie ga ik iets heel leuks doen! Namelijk: Carnaval vieren!! Ik word lieveheerstbeestje ^^ Ik heb er echt super veel zin in! Ik schrijf dit vrijdag (8-2-2013) Dus als jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk of aan het slapen of carnaval aan het vieren haha!

Deze week is er nog iets gebeurd: In een keer ging het super hard sneeuwen! Ik had niet verwacht dat ik in een witte wereld wakker werd hahaha! Hiervan heb ik ook nog wat mooie foto’s gemaakt. Ik heb deze foto’s met mijn mobiel gemaakt, maar ik vind de kwaliteit deze keer echt heel goed! Dus hier mijn foto’s:

8-2-13 mobieeelll 0318-2-13 mobieeelll 0358-2-13 mobieeelll 044

8-2-13 mobieeelll 053

8-2-13 mobieeelll 052 8-2-13 mobieeelll 072

Maar in Nederland kan alles. In een dag: sneeuw, hagel, regen, vriezen, warm & zon?!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! En voor de mensen die ook carnaval vieren een super leuke carnaval! En voor de andere ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben! (:

 

Liefs Laura

6 thoughts on “Persoonlijk praatje + sneeuwfoto’s!

  1. De tweede foto van je schrift is heel mooi. Als ik het in mijn schrift doe (heb alleen maar een wiskundeschrift, de rest doe ik moet de computer) krijg ik meteen op mijn donder en moet ik nablijven, haha!

Geef een reactie

