Carnaval 2013!

Net zoals Laura vier ik ook Carnaval! En het leek me wel leuk om jullie een beetje uit te leggen wat ik afgelopen week heb gedaan! (en nog ga doen)

Blocos-carnaval-rio-2012_large

Dit jaar met Carnaval ben ik *tromgeroffel* ROODKAPJE! Jeeeeejejjjjejejejej! Het is een heel schattig pakje! En ik word er heel vrolijk van en ik zou bijna naar oma toe huppelen door het bos! Haha! Nee ik vind carnaval harstikke leuk! Ik schrijf dit nu op maandag. En ik moet over 5 minuten naar mijn werk gaan dan ga ik heel even 2 uur werken en daarna naar de optocht en daarna weer gaan feesten! Heerlijk!

388552_302503779762048_267258479953245_1295769_96525946_n_large

Zaterdag begon voor mij de carnaval door s´avonds naar de tent te gaan en daar te feesten ik ging daar heen met mijn vriendinnen(inclusief Laura). Zondags was er optoch hier in het dorp daar ging ik heen met Laura en nog 2 vriendinnen! S´avonds natuurlijk weer naar de tent:D

Tumblr_lutssnod3t1r29t5yo1_500_large

Op maandag ga ik naar de optocht van nog een ander dorp dan blijf ik waarschijnlijk bij een vriendin die daar woont en s’avonds weer naar de tent (wat verassend) Dinsdag ga ik overdag weer naar mijn eigen dorp en s’avonds weer naar een vriendin en dan  naar de tent en daarna blijf ik bij haar slapen!

Dat is mijn carnaval!

Sorry dat het een beetje een kort artikel is maar ik heb tijdgebrek!

Vier jij carnaval? Zo ja, wat word je?

10 thoughts on “Carnaval 2013!

Geef een reactie

