Deodorant van Nivea & tijdschrift van de Etos!

Hey mensen,

Laatst heb ik 2 deo’s van Nivea gekocht. Vandaag laat ik jullie zien wat ik er van vind. En laat ik jullie ook een gratis tijdschrift van de Etos zien. Enjoy!

deo en tijdschrift

Ik heb de deo’s: calm & care en pearl & beauty.

deo

Laat ik eerst beginnen met de deo calm & care:

Dit is een hele lekkere frisse geur die een beetje naar bloemen ruikt. Een lekkere zachte bloemen geur. Wat ook heel fijn is aan deze deo is dat er geen alcohol in zit en hij erg zacht voor je huid is. Ik heb deze deo eigenlijk gekocht voor de geur. Maar het is ook een hele fijne deo als je een snel geirriteerde huid hebt.

Pearl & beauty:

Dit is ook een lekkere zachte geur. Deze deo heeft een iets warmere geur dan calm & care. Maar ook deze deo vind ik super lekker ruiken! Ook hierin zit geen alcohol waardoor je deze deo ook goed kunt kopen als je een snel geirriteerde huid hebt.

Ik vind deze twee deo’s allebei echt heel lekker ruiken. Dit zijn allebei zeker aanraders!!

Het tijdschrift:tijdschrift etos

Etos heeft ook een tijdschrift dit is gratis en kun je gewoon meenemen in de winkel. Toen ik deze twee deo’s ging kopen bij de etos zag ik dit tijdschrift en nam het mee. Hierin staan heel veel dingen over verzorging, make-up en nog veel meer. Ik vind dit een heel leuk tijdschrift waar ook leuke tips in staan. Als jullie zo’n tijdschrift zien liggen in de Etos zou ik het als ik jullie was meenemen!

Liefs Laura

One thought on “Deodorant van Nivea & tijdschrift van de Etos!

Geef een reactie

