Lieve zon ik mis je! Inspriratie kleding voor de lente.

Hey mensen,

Zijn jullie het koude weer ook wel weer moe? Ik wel! Ik heb zin in de lente en vooral zin in de zon. Vandaag laat ik jullie een paar kledingstukken zien die je aan kunt doen met in de lente. Enjoy!

Spring ❤

I like I like

Dress

Jurkjes vind ik altijd leuk. Maar vooral als het zonnetje lekker schijnt vind ik jurkjes altijd leuk staan. Ik moet zeggen dat ik zelf niet heel vaak een jurkje aan heb maar het ziet er wel heel leuk uit!

liliest

Blousjes zijn ook heel leuk in de lente vind ik. Vooral wat lossere blousjes die net als op deze afbeelding een beetje doorschijnen vind ik heel leuk. Deze zijn zoals ook op deze afbeelding leuk te combineren met een rokje!

535572_323554127751845_1374015415_n_large

Nog meer jurkjes! Zelf vind ik van deze jurkjes 2 & 4 heel leuk! Bij deze jurkjes lijkt het een beetje of het een hempje met daaroverheen een rokje is. Dat vind ik wel een leuk effect geven.

Tumblr_miflcueswl1rqpizko1_500_large

Ook is een hempje of shirtje met kant erg leuk voor de lente en ook voor de zomer. Als je bijvoorbeeld een wit hempje met kant hebt kun je daar een gekleurt hempje onder doen, en ziet dat er ook weer leuk kleurrijk uit!

Kpj_5ovw-ek_large

En ook zo’n blousjes zonder mouwen vind ik ook heel leuk. Ook een leuk detail de kraag die met pareltjes is versierd. Zit er leuk en ook chique uit!

/

Gekleurde broeken zijn natuurlijk ook heel leuk voor de lente. Het geeft een lekker kleurtje aan je outfit. Bijvoorbeeld een roze broek, met een wit shirtje erop is echt iets voor de lente.

Tumblr_mihgepg2l71r8rt3po1_500_large

De eerste 2 outfits van deze afbeelding vind ik ook heel leuk. Misschien nog iets te koud maar daar kun je gewoon een blazer ofzoiets overheen doen.

Zoals jullie waarschijnlijk wel zien zijn er veel pasteltinten in de kleren verwerkt, dit is dan ook echt een trend voor de lente. 1 maart begint officieel de lente. Misschien zijn sommige dan deze kledingstukken nog iets te koud dan. Maar natuurlijk kun je onder een jurkje een panty/legging doen. En over een hempje kun je natuurlijk ook weer een jasje of vestje doen.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! En ik hoop dat dit jullie ook een beetje heeft geinspireerd. Als jij bijvoorbeeld iets hebt gekocht doordat je dit artikel hebt gelezen en een van de kledingstukken leuk vond, vind ik het heel leuk als je een foto stuurt via twitter. Ook als je door dit artikel leuke combinaties hebt kunnen maken vind ik het leuk als je dat via twitter stuurt (:

(bron afbeeldingen: weheartit.com)

Liefs Laura

4 thoughts on “Lieve zon ik mis je! Inspriratie kleding voor de lente.

Geef een reactie

