Review Fa deodorant & shower cream!

Hey mensen,

Vandaag weer een review voor jullie! Vanmorgen (zondagochtend) werd ik wakker en wat zag ik toen ik naar buiten keek? Sneeuw! Een hele pak sneeuw. Ik ben die kou eigenlijk nu wel moe, maar wat sneeuw toch een klein beetje leuk maakt is dat je er wel leuke foto’s mee kan maken. Dus dat heb ik gedaan.. Enjoy!

camera 24-2-13 030

Dit keer een review over twee producten van Fa. Ik heb deze producten gekregen op mijn verjaardag. Een leuk setje om te geven vind ik. Eigenlijk gebruik ik niet veel van Fa maar deze producten vind ik wel heel fijn. Dus ik denk dat ik over een tijdje vast wel weer een ander producten van Fa koop. Ik heb zoals je op de foto al ziet de geur Luxurious Moments. Dit is best wel een mysterieuze (moeilijk woord haha) verpakking. En wat ik heel leuk vind is dat de shower cream ook een paarse substantie is. Toen ik die voor het eerst gebruikte vond ik dat echt speciaal op de een of andere manier haha.

camera 24-2-13 040

De deodorant blijf je lang ruiken wat ik zelf echt een heel groot pluspunt vind. Het is best een sterke geur maar wel lekker. Hij ruikt een beetje naar lavendel en andere bloemen een lekkere geur vind ik. De geur van de shower cream is het zelfde als de deo maar hij is iets zachter. De shower cream ruik je ook na dat je gedoucht heb nog. De geur is dan wel al een stuk minder geworden dan meteen nadat je het erop smeert.  De shower cream is wel voedend maar niet super voedend. Hij laat een heel dun olie laagje achter waardoor het toch wel voedend is maar hetzelfde als een cremé.

camera 24-2-13 031

Ik vind het alle twee hele fijne producten en raad ze ook zeker aan! De prijs weet ik niet helemaal zeker, maar die ligt denk ik rond de 3 euro ongeveer.

Liefs Laura

4 thoughts on “Review Fa deodorant & shower cream!

Geef een reactie

