Essence 3D eyeshadow

Heei vandaag een review over de Essence 3D eyeshadow! Yeaaah! Happyy!

Nu, laten we beginnen!

HPIM6726 

Er zijn er in totaal 9 en ik heb er 1 gekocht ik vond deze het meest neutraal! En ik hou wel van een neutrale of onopvallende look!

08 Irresistible Vanilla Latte

Essence 3D Duo Eyeshadow €2,89

HPIM6727

Waarom 3d? Ze noemen het 3D omdat er zeg maar een 2de laag op ziet ik vind dat er heel klassevol uitzien! Zoals je ziet zit er ook heel veel shimmer in! Ik vind de kleuren ook goed bij elkaar ”horen”.

HPIM6728

 Ik vind de naam heel erg grappig! Vanilla Latte. Klinkt zo lekker! Hij heeft veel highlighter! Met een zachte parelmoer glans en een prachtige gouden kleur! De kwaliteit is prima en heeft veel pigment! Lekker budget en van goede kwaliteit! Wat willen we nog meer tegenwoordig?

HPIM6729

     Parelmoer kleur (de lichte kleur)                            Goudenkleur (de donkere kleur)

Ik ben er fan van! En voor jullie dus ook echt een aanrader!

Liefs Nienke!

10 thoughts on “Essence 3D eyeshadow

Geef een reactie

