Review witte chocolade masker van de kruidvat!

Hey lieve mensjes,

Vandaag weer een review! Dit keer over het witte chocolade masker van de kruidvat. Enjoy!

13-2-13 camera 178

Ik heb dit masker gekocht voor maar 50 cent. Dus het leek me leuk om het te testen. Ik weet alleen niet of dit masker nog verkrijgbaar is in de Kruidvat.. Dus als je het masker zou willen moet je dat nog even checken (:

13-2-13 camera 180

Gebruiksaanwijzing:

13-2-13 camera 181

Eerst maak je gezicht schoon, dan smeer je het masker op je gezicht. Dit laat je ongeveer 15 tot 20 minuten zitten. En dan haal je het eraf en kun je bijvoorbeeld nog een cremè opdoen om je gezicht nog zachter te maken.

13-2-13 camera 183

Dit vond ik wel heel grappig. Het ruikt zo yum (lekker) maar je moet het niet eten hahaha. Voor dat ik het masker open had gemaakt dacht ik dus dat het super lekker naar witte chocolade rook maar dat was niet zo. Eigenlijk vond ik het zelfs vies ruiken. Dus dat was toch wel een groot minpunt aan dit masker.

De ingrediënten:

13-2-13 camera 184

Er zit parfum en alcohol in dus mensen met een gevoelige huid kunnen dit misschien beter niet gebruiken.. Ook een minpunt vind ik.

13-2-13 camera 177

Wat wel een pluspunt is, is dat het wel leuk is om ‘witte chocolade’ op je gezicht te doen. Ookal ruikt het niet echt naar witte chocolade is het wel leuk om te testen. De werking van dit masker is niet super maar ook niet slecht. Je huid word er wel iets zachter van.

13-2-13 camera 188

Het is een creamy masker wat best fijn aanbrengt. In dit masker genoeg voor twee keer. Er zit veel in dus je kunt een dikke laag masker aanbrengen.

13-2-13 camera 186

Ik vond het niet een heel fijn masker. Maar voor 50 cent is dit masker het proberen wel waard! Het is wel leuk om ‘witte chocolade’ op je gezicht te smeren. En opzich krijg je er ook wel een beetje een zacht gezicht van. Niet geweldig, maar ook niet super slecht dus.

Liefs Laura

3 thoughts on “Review witte chocolade masker van de kruidvat!

  1. ik koop maskers altijd bij de etos of ja wat jij zij kruitvat maar dan kost het 1,78 wel duur waar IK hem koop haha ik doe meestal bruine chocolade maar witte lijkt me heerlijk

    xx je buurmeisje

Geef een reactie

