Trend qua broeken voor de lente♥

De lente komt eraan. Daar is iets waar de meeste van ons heel erg vrolijk van worden. Ik ben voor jullie op onderzoek gegaan wat nou echt een trend is voor de lente qua broeken. En ja ik ben eruit! Zo moeilijk was het niet want de winkels hangen er vol mee maar toch. Even alles op een rijtje:

Tumblr_m0l5yyjsqp1roj9ioo1_500_large

Zoals gewoonlijk blijft de spijkerbroek ons achter na zitten! Nee die is nog niet met ons klaar. Een spijkerbroek staat ook onder alles, handig! Ik vind er ook niks mis mee. En ja gewoon lekker gewoon!  De korte spijkerbroeken vind ik ook mooi! Some nice pics:

Tumblr_lje3ahl9ep1qc5owqo1_500_large

4130279bddotrafnu_18953_97989efbcd_large

Tumblr_lqfzsaialy1qf6pu5o1_500_large

Maar er zijn nog meer oude trends die we deze lente terug zien. Ja ze zijn allemaal nog niet met ons klaar! De gekleurde jeans die vinden ons nog te leuk! En dan zie je ze deze lente ook veel in de pastelkleuren. Waarmee ik moet opletten want met een te lichte kleur lijk ik echt een bleekscheet! Dus de gekleurde jeans. Ik vind ze ook nog altijd leuk!  En ze blijven leuk om te combineren!

262978_491008960923777_1377656974_n_large

Original_large

Tumblr_m5kq5onc6g1rxu75vo1_500_large

Oke verder de derde en laatste in mijn lijstje trend van de lente zijn de jeans met een print. Je zag ze deze winter ook al een aantal keer voorbij komen. Maar ze er nog steeds en deze lente zijn ze echt een trend! (die heb ik nog niet in huis! Even shoppen nog dus) Ik vind ze echt leuk! Ik wordt er zo vrolijk van! Ook in shorts leuk!

Tumblr_mi4sryrgmm1rjssddo1_500_large

8d77d9ad0013a1e34e02f743_large

101471797825162085_mocq6c29_f_large

Dankjewel voor het lezen!

Liefs, Nienke!

7 thoughts on “Trend qua broeken voor de lente♥

Geef een reactie

