H&M wishlist voor de lente!

Hey lieve mensen,

Nadat ik 3 dagen lekker heb kunnen genieten van het weer is het nu alweer aan het regenen. Jammer genoeg word het volgende week weer koud en misschien gaat het zelfs sneeuwen. Ookal is het nu niet echt lenteachtig heb ik voor jullie wel een wishlist voor de lente. Ik had woensdag al een wishlist gemaakt maar toen ik hem nog een keer wou bekijken zag ik dat alle foto’s het niet deden.. Maarja nu hoop ik dat het wel gaat lukken (: Enjoy!

940ceab8889f11e28cc022000a9f308d_7_large

Ik heb geprobeerd om de kledingstukken enzovoort een beetje op volgorde te zetten.

hmprodCA6RSQ46

Top – 19,95

Leuk zo’n shirtje met kant. Ook leuk met een blazer of vestje eroverheen. Wat ook leuk is is om er een bijvoorbeeld neon-roze hempje eronder te doen. Dat geeft ook een leuk effect vind ik.

naamloos

Singlet – 9,95

Leuk hempje met tricot print. Deze print is ook erg in in de lente.

dfadf

Blouse – 9,95

Leuk simpel wit blousje zonder mouwen. Misschien nog een beetje koud maar dit is ook goed te combineren met een vestje.

dkjfa

Overhemd blouse – 19,95

Leuk zo’n iets lichtere spijkerstof.

jdklfjadkls

Blouse – 19,95

Ojaa dit is echt een heel leuk blousje! Lekker los en mooi afgewerkt met goude details.

jkhahsd

Broek – 19,95

hmprodCAHJT237

Broek – 14,95

Leuke broeken met leuke prints. Helemaal in voor de lente en zomer.

shortJeans short – 19,95

Misschien nog een beetje koud maar deze short vind ik zo leuk! Die vlechtjes bij de broekzakken zijn echt een heel leuk detail.

fgsfg

Jurk – 19,95

Misschien niet iets wat ik zomaar aan zou trekken maar wel echt heel leuk! Leuk te combineren met een riempje.

dsfdsf

Set van 10 ringen – 3,95

Leuke set ringen en ook voordeling voor een set van 10. Dit heeft ook wel iets weg van een tricot print.

fgdfgdfgTas – 29,95

Deze oudroze tas vind ik ook heel leuk. Ook weer leuk afgewerkt met goude details.

fdgf

Ballerina’s – 9,95

Ook hebben ze bij de H&M leuke simpele ballerina’s in veel verschillende kleurtjes.

dsfdfgsdfgsfg

Nagellak – 3,95

Leuke kleuren nagellak!

sfgsfgsfg

Body spray/splash – 2,95

Leuke body spray/splash in een leuke flacon.

Zo dit was mijn wishlist dat weer. Hij is vind ik best wel lang geworden. Ik heb ook nog veel leuke bikini’s gezien maar dat vond ik nog niet echt bij de lente passen. Ik hoop dat je het leuk een leuke wishlist vond!

Wat vinden jullie van een foto diary?

Liefs Laura

9 thoughts on “H&M wishlist voor de lente!

  1. wauw die jurk!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Dit is een tag die rondgaat onder bloggers. Het is de bedoeling dat je de blogger beter leert kennen,
    en wat nieuwe blogs ontdekt.

    Je moet dan de volgende dingen in een post zetten:
    – door wie je getagd bent
    – de antwoorden van de vragen die de nomineerder je heeft gesteld (die vind je op mijn blog)
    – 11 nieuwe mensen taggen die minder dan 200 volgers hebben
    – 11 nieuwe vragen voor de door jou genomineerden

Geef een reactie

