Persoonlijke update! (plaatjes)

Heey hoi en nog een hallo!

Ik vond het wel eens tijd worden voor een persoonlijke update er is behoorlijk veel bezig op dit moment! Omygaad! Deze foto hieronder vind ik echt cool! Van weheartit.com de rest van deze foto´s in dit artikel ook! En ja er zitten er veel in!

Tumblr_mjgaghq8tz1s711deo1_500_large

Ten eerste ben ik op dit moment moe. Ja gister avond was het weer laat. Eerst met vriendinnen uit geweest daarna blijven slapen en nu ben ik moe. Niet raar ofzo:p

387209_183182358443472_178583872236654_355763_1398820532_n_large

Tumblr_lp02n3nppd1qdy8xto1_500_large

 En check deze foto:

625433_124146891101771_1345594044_n_large

Cutee! Het volgende onderwerp is school. Ja school. De komende weken school zijn zo druk dat het niet meer normaal is bijna! Aankomende week heb ik elke dag een toets (of meerdere per dag) en projecten vinden de leraren op dit moment ook leuk. VRESELIJK! Dus ja het is druk druk druk in mijn hoofd. Maar bloggen maakt mijn hoofd altijd even leeg! ♥

Tumblr_lr89isyuc41qzkcgno1_500_large

Leuk plaatje en waar 😉

Tumblr_m0hhgef9z21roj9ioo1_500_large

Verder ben ik net begonnen met werken! Eindelijk! Ik zocht al lang werk omdat ik wilde gaan sparen. Sparen voor een eigen laptop. Ja die heb ik niet hihi! En ik wil er best wel wat voor uitgeven omdat ik hem later als ik ga studeren dan ook kan gebruiken. Dus een goede laptop. Iemand een idee?

Tumblr_kvod24v9vo1qa2zozo1_500_large

Ik ben de laatste tijd ook heel vrolijk omdat ik veel leuke dingen mee maak en mag doen! En daar word ik heel gelukkig van! Ik heb op dit moment een happy-feeling!

Een fijne week toe gewenst!

Xxx  Nienke!

Maak jij op dit moment iets bijzonders mee?

9 thoughts on “Persoonlijke update! (plaatjes)

  1. Leuk om te lezen! Ik heb zelf een sony vaio. Ik vind hem persoonlijk super fijn, mooi qua design en qua snelheid en specificaties heel goed 🙂 Het is net wat je wilt natuurlijk 🙂

  2. Als laptop zou ik een Apple laptop doen, die zijn wel heel duur, maar gaan veel langer mee als een windows, en het is gewoon makkellijker.
    Ik wil graag nog een krantenwijk doen nu ik 13 ben. Net zoals jij wil ik sparen, maar niet voor een laptop (die ik niet heb). Ik wil sparen voor Dr. Martens, en gewoon meer geld hebben. Ik zie heel vaak leuke dingen, maar helaas, ik wou die CD van Bullet For My Valentine ook nog kopen. En ik ook nog een bodyscrub van The Body Shop.
    Dat bedoel ik nou, haha!
    Veel succes met sparen!

Geef een reactie

