Liebster award!

Heyy,

We zijn genomineerd voor de Liebster award! Dit is een soort tag waardoor je andere blogs en de mensen die op die blog schrijven leert kennen. We zijn genomineerd door Leonie.

liebster2

Wat houdt de Liebster award in? Deze tag is een soort van hulpmiddel waardoor je leuke blogs leert kennen. Maar ook vooral de mensen die op het blog schrijven.

Wat moet je doen? Nadat je genomineerd bent door iemand maak je een post. Hierin vertel je door wie je genomineerd bent. Je vertelt 11 dingen over jezelf. Je beantwoord 11 vragen die de nomineerder aan je gesteld heeft. Je bedenkt 11 nieuwe vragen die je stelt aan 11 nieuw genomineerde.

11 dingen over onszelf:

Laura:

1. Ik ben jarig op 9 december.

2. Ik ben nu 14 jaar.

3. Ik zit in het 2e jaar op T niveau.

4. Ik heb niet echt lievelingseten maar ik vind spagetti, macaroni enzo lekker. En ik hou van pizza, cupcakes en vanalles haha.

5. Ik vind het leuk om cupcakes te bakken.

6. Ik vind het leuk om foto’s te maken.

7. Ik vind multivitamine lekker (dat ben ik nu aan het drinken) haha.

8. Ik heb donkerblond haar wat in de zomer lichter word.

9. Ik hou van de lente en zomer.

10. Ik vind zwemmen leuk.

11. Ik hou van mijn lieve hond & van paardjes.

Nienke:

1. Ik ben ook 14 jaar.

2. Ik heb blond haar.

3. Ik hou van het woord poepdrol hahah.

4. Ik hou van pinda’s.

5. Ik vind pizza lekker.

7. Ik hou van paarden.

8. Ik vind koala’s schattig.

9. Ik ben bijna altijd vrolijk.

10. Ik hou van dieren.

11. Ik ben best vaak druk.

11 Vragen van Leonie.
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Laura: Omdat het me leuk leek om een eigen site te hebben. En omdat ik het leuk vind om jullie te laten weten wat ik leuk vind haha.
Nienke: Omdat ik het intressant vond en leuk om iets voor mensen te doen.
2. Waar kan jij echt niet zonder?
Laura: De mensen waarvan ik hou.
Nienke: Amerikaansvoedsel en chocola. Heerlijk!! Anders ga ik dood.
3. Wat doe je allemaal voor je blog in je privé leven?
Laura: Filmpjes maken, fotograferen, inspiratie opdoen op verschillende site’s en vanalles eigenlijk.
Nienke: andere blog lezen en vanalles.
4. Wat is jou favorie beautyproduct?
Laura: Umm.. BB- cream & foundation maken van je rode huidje weer een strak gezicht dus ja dat is wel fijn haha.
Nienke: Mascara het laat je ogen mooi uitkomen!
5. Wat staat boven aan aan je wish-list?
Laura: Wat ik heel graag wil is een paard!!!
Nienke: BB-CREAM!! IK MOET HET HEBBEN.
6. Ben je geinspireerd door iemand bijv een celeberty?
Laura: Ik vind heel veel mensen met blog’s leuk en veel mensen op youtube geven met ook inspiratie voor bijvoorbeeld dit blog. Ik vind Macbarbie07 bijvoorbeeld heel leuk.
Nienke: Ik ook Macbarbie07 (: Ze is zo inspiratie vol en heeft te gekke videos.
7. Waar kan jij je super erg aan storen?
Laura: Aan mensen die liegen en niet opschieten en ja.. aan vanalles hahah.
Nienke: Opscheppende mensen ik begrijp dat je blij bent met wat je bent maar oke je kun het ook overdrijven.
8. Wat is je favoriete winkel?
Laura: Moeilijke vragen haha. Umm.. Etos, Kruidvat, H&M vanalles..
Nienke: H&M leuke kleeertjes!! En accesoires!
9. Wat is jou kleding style?
Laura: Dat verschilt een beetje per seizoen. Maar voor de lente vind ik pastelkleuren heel leuk. Ik hou wel van schattige en ook wel basic kleren met dan een leuk detail..
Nienke: Sportief, netjess baggy!
10. Lees je graag?
Laura: Tijdschriften vind ik wel leuk om te lezen. Boeken soms wel soms niet.
Nienke: Ja Jaaa je eigen verbeelding erbij maken! Heerlijk!
11. Ben je een creatief persoon?
Laura: Jawel. Ik hou er wel van om dingen te maken enzo.
Nienke: Moaahh niet heel erg maar als ik er lang over denk dan komt het wel.
12. Wat is je lievelings nagellakje?
Laura: Voor de lente hou ik wel van pastelkleurtjes. En een echt lievelingslakje heb ik eigenlijk nog niet gevonden haha.
Nienke: Geen idee! Ik vind alles wel mooi!
Vragen voor de mensen die wij nomineren:
1. Waarom ben je gaan bloggen?
2. Welke blogs bekijk je vaak?
3. Wat is je lievelingseten?
4. Wat is je lievelingsijsje?
5. Wat is je lievelings smiley (: ?
6. Wat zie je het liefst op een blog? (bijvoorbeeld: reviews, DIY’s, persoonlijke dingen)
7. Wat is je lievelingstijdschrift?
8. Hoelang ben je al bezig met bloggen?
9. Wat vind je van ons blog?
10. Wat is de leukste reactie die je hebt gekregen op je blog?
11. Wat is je lievelingskleur?
De genomineerde:
Als je de vragen hebt beantwoord stuur dan even de link naar de post lijkt ons leuk!

Liefs Nienke & Laura

5 thoughts on “Liebster award!

Geef een reactie

