Spam je blog!!

Heyheyy,

Dusja.. Spam je blog!

Spam_je_blog_spam_your_blog__large

Waarschijnlijk heb je dit al wel eens op een ander blog gezien. Dus weet je al hoe het moet. (niet dat het moeilijk is haha) Maar voor degene die het nog niet weten:

Wat moet je doen?

Je schrijft een reactie waarin je vertelt wat er leuk aan je blog is. Je kunt de link erbij zetten maar als iemand op je naam klik komt hij/zij vanzelf bij je blog dus dat is niet echt nodig. Je vertelt waar je over schrijft en waarom je nou op jou blog moet kijken. Zo leren mensen andere leuke blogs kennen. En is het ook leuk voor jou want krijg je misschien wel meer bezoekers/volgers.

Een voorbeeld wat Nienke of ik bijvoorbeeld zouden kunnen typen is:

Wij schrijven over beauty, fashion & lifestyle. En hebben momenteel een winactie! Om de dag komt er een leuk artikel online. En we maken soms ook een filmpje. Dus neem een kijkje. Liefs Laura/Nienke

Hierdoor denken sommige mensen laat ik eens kijken. En dan vinden ze je blog misschien leuk en gaan ze je bijvoorbeeld volgen via bloglovin of wat dan ook (:

Dus spam je blog!

xx

10 thoughts on “Spam je blog!!

  1. Mijn blog heeft op dit moment een pauze, maar vrijdag begin ik weer met schrijven! Ik schrijf over de dingen zie mij interesseren. En dat is dus: muziek (hardrock en metal, sorry meiden), katten, beauty (soms), verhalen, en een beetje lifestyle. Ik heb dus niet 1 kant waar mijn blog over gaat.
    Liefs, Tara
    http://bloodyroseforyou.blogspot.nl/

  2. hey,
    leuk dat je een spam houdt!
    mijn blog:lovewithessie.blogspot.com bestaat nog niet lang maar, ik heb het naar mijn zin!
    vanaf eind januari is er elke dag een artikel te vinden over nagels, looks, lifestyle en meer!
    XOXO esmee

Geef een reactie

