Essence Stay matt lip cream!

Hoii,

Op veel blogs zag ik deze lip cream, lipgloss of lipstick (of hoe je het ook wil noemen) al voorbij komen. Zelf wou ik hem vorige week kopen, maar toen was de kruidvat dicht.. Dusja toen heb ik hem vandaag (23-3-13) maar gekocht (: En dus schrijf ik hier nu een review over haha! Enjoy!

camera 23-3-12 1185camera 23-3-12 1189

De applicator is niet heel speciaal alleen is hij wel een beetje kort, maar dat is niet heel erg. En zit wel een appart doseersysteem in. Het is een soort trechtertje maar het werk niet echt anders.

camera 23-3-12 1182

Ik heb de kleur 02 Smooth Berry zoals je ziet op de foto. Dit is roze/rode kleur die wel opvallend is. Normaal zou ik niet zo snel zo’n opvallende kleur pakken, maar deze sprak me toch wel aan.

camera 23-3-12 1190

Zoals je ziet heeft deze lip cream veel pigment. Hij blijft ook heel lang zitten. Een tijdje na dat ik ging eten heb ik hem opgedaan toen gegeten en toen in de spiegel gekeken, toen waren mijn lippen nogsteeds een beetje roze/rood achtig.

camera 23-3-12 1188

Misschien is dit niet de perfecte kleur voor elke dag maar voor een feestje vind ik deze kleur wel heel leuk. Ik vind het een fijne lip cream. Het enige kleine nadeel eraan vind ik dat hij niet zo super lekker ruikt en dat de applicator een beetje klein is. Hij ruikt een beetje naar aarbeien maar dan niet echt lekker. Maar dat is niet zo super erg vind ik.

Essence Stay matt lipcream – €1,99

Voor €1,99 vind ik dit echt een aanrader! Ze hebben deze lip cream ook nog in andere kleuren. Dus ga zeker eens een kijkje nemen. Misschien dat ik nog wel een kleur koop.

Ik vind de foto’s in deze post trouwens echt goed gelukt. (niet opschepperig bedoelt ofzo) Jullie ook?

Liefs Laura

2 thoughts on “Essence Stay matt lip cream!

Geef een reactie

