My evening routine♥

Sorry dat het zo laat is want ik had het behoorlijk druk. En ik was het vergeten omdat ik een proefwerkweek heb. Dus mijn avond routine!

2013-03-21 16.13.42

Ik begin elke keer met het reinigen van mijn ogen dit doe ik met de oogmake-up remover van Nivea! Het is een fijn product voor het verwijderen van waterproof oogmake-up! Dit doe ik eerst zodat mijn oogjes al lekker schoon zijn!2013-03-21 16.19.09

Ik ben er zelf heel tevreden over dus. Een aanrader! Te koop bij de drogisterij.

2013-03-21 16.15.17

De reinigings gel van de etos is heerlijk mijn huid voelt na het aanbrengen van dit product heerlijk fris en schoon. Weg met dat vette gevoel. Te koop bij de Etos.

2013-03-21 16.17.30-1

De nachtcréme voor een huid met puistjes! Het vermindert de roodheid en de grootte van de puistjes! Ik ben er zelf heel tevreden over! Ik heb hem gekocht bij de Action omdat ze hem daar hadden en daar zijn die producten meestal een stuk goedkoper!

Na al deze dingentjes ga ik mijn haren goed uitborsten en doe ik mijn pyjamaatje aan! Ik vul mijn kruik met warm water en ga ik mijn bedje liggen. Op naar dromen land!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nog een keer sorry!

Xxx Nienke!

2 thoughts on “My evening routine♥

Geef een reactie

