1APRIL! + Wat ik wil doen deze maand!

Hahaha jullie dachten dat ik een artikel was vergeten maar nee het was met opzet! Haha! Hebben jullie al een grap uitgehaald? Dit was een beetje een flauwe grap ja haha maar ja!

Tumblr_m1p8myrecr1qcdjp0o1_1280_large

Verder wil ik deze maand ook een paar dingentjes doen:

~ Een scrapbook/boek maken.

~ Een kleding kast hebben met dingen die ik allemaal leuk vindt.

~ Beter mijn best doen voor school.

~ Heeeeel veel leuke dingen doen.

~ Genieten.

Een wil een boek maken met allemaal leuke dingentjes die me aan momenten herinneren en¬†heel veel ¬†frutsels en prutsels erin plakken. Dat lijk me heel leuk! Bijvoorbeeld treinkaartjes of mooie dingentjes. Foto’s en verhalen! Het lijkt me ook heel grappig om dat later dan weer terug te kijken!

Hier een aantal foto’s!

Tumblr_l3t8aofmij1qag73jo1_500_large

Tumblr_lx737165j21r29t5yo1_500_large

Tumblr_mif5qbjit01r86we0o1_500_large

214999_383875201698472_444132426_n_large

Ik vind het heel leuk om zoiets te maken alleen nog een geschikt boekje vinden! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat jou dingen die je wil doen in maart hieronder achter!

Liefs Nienke

Geef een reactie

