Review nagelstickers action.

Hoii,

Vandaag heb ik voor jullie een review over de nagelstickers van de action!

mobiel 2-4-13 116

Mijn eerste indruk was echt heel goed. Ik dacht meteen wat een leuk kleurtje en heb eigenlijk nog getwijfeld of ik er niet 2 zou kopen.

mobiel 2-4-13 122

Ik legde alles klaar enzo en toen, toen moest ik beginnen haha. Ja en toen gebeurde het hahahah.

mobiel 2-4-13 126

De nagelstickers scheurde al bijna als ik ze voorzichtig van het plastic af hield. Zoals je op de foto wel ziet zag het er gewoon echt niet uit. Overal scheurtjes en het lukte gewoon niet.

mobiel 2-4-13 129

Toen heb ik ook nog geprobeerd om de nagelstickers die nog over waren er bovenop te plakken maar dat zag er nog erger uit:

mobiel 2-4-13 131

Zoals je wel merkt is dit dus echt helemaal geen aanrader ookal waren ze maar 2 euro ongeveer!

Liefs Laura

7 thoughts on “Review nagelstickers action.

  1. Jammer van je geld, maar het was achteraf ook wel een beetje te verwachten van Action. Leuk dat je zo’n review doet, ik heb nog nergens anders een review van Action nagelstickers gezien 🙂

    • Ik vind gewoon nagels lakken tot nu toe toch mooier dan nagelstickers! En heb eigenlijk nog geen goede nagelstickers gevonden. Dus ik denk dat je maar moet gaan oefenen hahaha (;

Geef een reactie

