Essence. All about matt!

2013-03-31 09.23.32

Essence all about matt poeder is een hele fijne poeder! Hij werd me aangeraden en ben hem eigenlijk vrij snel gaan kopen! En daar ben ik heel blij mee!
De poeder matteerd zeer goed en voelt lekker luchtig aan. Het laat je niet bleker lijken je huids kleur verandert er eigenlijk niet door! Dat vind ik eigenlijk niet zo erg want dan hoef ik alleen maar een goede foundation te kopen op kleur! Haha

2013-03-31 09.25.00

 Hier boven heb ik hem op mijn vinger als je hem op je kwast of in dit geval vinger doet zou je het idee krijgen dat hij heel erg wit uitvalt. Maar als je hem aanbrengt valt dat reuze mee!

Zo´n transparante poeder is bedoelt om je huid of foundation mee af te poederen. Ik hou zelf meer van transparante poeders want ik heb toch al een foundation op?

En hij houdt je huid zeker 6 uur je huid matt. Hij is fijn in gebruik een aanrader dus!

Xxx Nienke!

2 thoughts on “Essence. All about matt!

  1. Ik heb tot nu toe nog geen transparante poeder gebruikt, wel wil ik het gebruiken. Want inderdaad wat je zegt, je hebt toch al foundation op dus waarom nog een donkere poeder..

Geef een reactie

