TAG: First Things

Ik heb deze tag van Teske! Toen ik hem zeg leek het me een erg leuke TAG dus ik dacht ik ga hem nu ook doen ook!

Tumblr_mk528znhys1qj9m3so1_500_large

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt                                           . Op de wekker kijken of ik me niet heb verslapen. Daar ben ik altijd zo bang voor haha! Daarna word ik lekker suffend wakker. Ik zet mijn wekker altijd 10 minuutjes eerder want op die manier hoef ik niet meteen op te staan! Slim hea? 

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Nou ik ga nooit naar de sportschool. Niet omdat ik niet sportief ben maar omdat ik mijn eigen sporten heb!

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Eten. Ja als ik thuis kom van school ben ik op de een of andere manier altijd helemaal uitgehongerd. Hoe dat komt moet je maar aan mijn maag vragen! Meestal een koekje. En als ik echt bijna op sterven lig dan ook nog een boterham!

Tumblr_lj1rappmgk1qed6c4o1_500_large

EerstEerste auto
Ik kan nog niet autorijden. Daar ben ik nog iets te jong voor helaas! Maar ik zou graag zo’n modern klein autootje willen waarom weet ik ook niet maar lijkt me leuk!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Nee dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt daar ben ik trouwens heel erg blij om! En met de fiets ook niet . Ik ben een goed meisje.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Dierenarts. Ik wou dieren helpen. Ja. De meeste mensen willen dit totdat ze horen dat ze de dieren ook moeten laten inslapen. Maar ik gaf niet op. Maar toen kwamen er zoveel leuke studies bij en dierenarts is een zeer pittige opleiding. En iets te pittig voor mij helaas. ;(

 Tumblr_m92356krwg1rztzg5o1_500_large

Eerste keus qua drinken
IJsthee zonder prik. Heerlijk en deze heeft een gedeelde eerste plek met 7-up. Als ik iets met prik drink is het 7-up! Heerlijk! 7-up is ook lekker met ranja siroop trouwens!

Eerste keus dessert
Vanilla yochurt. Ik ben verslaafd. Dat zegt genoeg denk ik haha!

Eerste liedje dat in je opkomt
Musical liedje van mijn zusje. Ze heeft binnenkort de musical. Ik wordt nu al gek ;( 

Tumblr_ml7913xvo31rldiawo1_500_large

Eerste grote aankoop
Uhm mijn camera! Ik weet niet meer precies hoeveel hij kostte maar voor mij was het een grote aankoop. Ik ben er nu nog steeds heel blij mee! Ik ben verder nu aan het sparen voor mijn laptop. En ik moet trouwen ook nog een nieuw kaartje voor mijn mobiel. Mijn mobiel is gestolen op school. ik baal echt erg maar gelukkig wou papa toch een nieuwe mobiel en krijg ik de oude van mijn vader. Dat is gelukkig wat goedkoper!

Eerste baantje
Bij mijn vader op zijn bedrijf werken. En toen ben ik een een zomer gaan preipoten. Dat was echt vreselijk raad ik niemand aan. En nu werk ik in de kas bij een komkommer kwekerij. Ik vind het leuk werk. En zo komt mijn laptop nog wat dichter bij!

Eerste keer in het vliegtuig
In 2006 naar Mallorca. Ik vond het harstikke spannend en heel erg leuk! 1 jaar geleden ben ik ook nog naar Schotland gevlogen met school. Dat waren de enigste keren dat ik echt heb gevlogen!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden/vonden. En natuurlijk mogen jullie het overnemen op je eigen blog als je wil!

Liefs Nienke!

2 thoughts on “TAG: First Things

  1. Super leuke Tag! echt een heel leuk idee om deze te doen!(: Wij hebben jou genomineerd voor de Versatile award,(: voor meer info kun je altijd bij ons terecht, veel liefs, Jill

Geef een reactie

