Primark nagellaksetje pastelkleuren!

Hey,

Vandaag voor jullie een review van een nagellaksetje van de Primark. In dit setje zitten leuke pastelkleuren die heel leuk zijn voor de lente en zomer.

mobiel 14-4-12 302

Het zijn kleine potjes nagellak die ik er wel heel schattig uit vind zien. Er zit 6 ml in en dat is wel kleiner dan normaal.

mobiel 14-4-12 303

Dit setje kostte maar €2,50 en dat is natuurlijk best goedkoop voor 4 lakjes.

mobiel 14-4-12 304

Ik vind het leuke kleurtjes, maar ik denk dat ik de gele & groene niet zo snel zou pakken als ze per stuk zouden worden verkocht. Mijn favorieten kleurtjes zijn toch wel roze & blauw.

Na een laagje:

mobiel 14-4-12 311Na een laagje dekt de nagellak nog niet goed.

Na 2 laagjes:

mobiel 14-4-12 312

Na twee laagjes dekt de nagellak best goed. Sorry dat ik niet zo netjes heb gelakt hihi.

mobiel 14-4-12 363

Daarna heb ik al mijn nagels roze gelakt. Dit is een zacht roze lakje. Het kwastje is niet niet zo breed dat is wat minder. Na 2 dagen gaat de nagellak wel echt shippen en ziet hij er niet meer zo mooi uit.  Maar toch vind ik de kwaliteit best goed voor €2,50.mobiel 14-4-12 307mobiel 14-4-12 305

Tip: Wil je de afbeeldingen beter zien en ze lezen enz. Klik er dan op dan worden ze vergroot en zijn ze een stuk scherper.

Liefs Laura

3 thoughts on “Primark nagellaksetje pastelkleuren!

Geef een reactie

