Little Shoplog H&M, Takko, Jeans Centre en Jola

Heei hooi!

Vandaag een shoplog! Mijn eerste shoplog trouwens! Meestal als ik naar het dorp ga koop ik maar een paar dingen. Maar ik was al zo laat met het kopen van mijn kleren dat ik nu wel dingen moest hebben. Ik ben goed geslaagd en erg blij met wat ik heb gekocht! Er zitten ook wat OOTD’s in om te laten zien hoe het valt!

Op de een of andere manier heb ik deze keer best veel kleren met een leger groene kleur haha! Waarom? Geen flauw idee!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs♥

4 thoughts on “Little Shoplog H&M, Takko, Jeans Centre en Jola

  1. Misschien doen jullie het niet, omdat jullie niet bekend in beeld willen komen, maar het zou ook leuk zijn als de bezoekers een keer jullie gezicht konden zien. Zo is het voor sommigen misschien ook wat aantrekkelijker. Maar ik vind jullie stijl van filmen wel heel leuk voor de rest ^^

    • Heii Ashley,
      Ik snap wat je bedoelt ik zou dat zelf ook vinden. We zijn er overigens al een tijdje over aan het nadenken. Maar mijn moeder vindt het niet zo´n top idee. Bedankt dat je het zegt.! En dankjewel!

Geef een reactie

