Primark oorbellen 2 setjes ♥

Hoii,

Vandaag iets leuks wat ik in de Primark heb gekocht. Namelijk 2 setjes oorbellen! Enjoy!

mobiel 14-4-12 333

Deze setjes kostte €3,00 per stuk. En dat vond ik echt heel goedkoop vooral voor het linker setje op de foto.

mobiel 14-4-12 335

Dit zijn eigenlijk gewoon wat simpelere diamantjes. En dit staat eigenlijk overal wel bij!

mobiel 14-4-12 334

En dit is eigenlijk wel mijn favoriete setje van deze twee. hier zitten zoals je ziet veel roze en witte oorbellen in die je ook wel bij veel kleding kan dragen. Zoals je ziet zijn dit ook wel wat chiquere (volgens mij schrijf je dat zo haha) oorbellen.

mobiel 14-4-12 336mobiel 14-4-12 337

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat ik wel raar vond is dat het ene setje andere knopjes heeft dan de andere. Ik vind zelf de knopjes op de linker foto fijner. En eigenlijk had ik zo’n soort knopjes ook nog nooit gezien. De knopjes op de rechter foto vind ik wat minder. Ik ben altijd bang dat die er snel uitvallen..

have a good day!

Liefs Laura

3 thoughts on “Primark oorbellen 2 setjes ♥

Geef een reactie

