Persoonlijke update!

Hey lieve mensjes,

Weer even een persoonlijk praatje met jullie! Ik wil wat dingen zeggen tegen jullie en ja enjoy!

529186_510983865604914_1936767818_n_superthumb

Ik heb op school een keuze moeten maken welke vakken ik kies voor de komende 2 jaar. Ik zit nu in de tweede van de middelbare. Ik doe de theoretische leerweg, waardoor ik geen praktijk uren heb. Ik was erg aan het twijfelen over wat ik zou kiezen. Maar heb nu een keuze gemaakt. Ik heb de vakken wiskunde, economie, biologie, scheikunde & Duits. Nederlands en Engels zijn verplicht (en ook gym enz.). Ik heb nu dus aardrijkskunde en geschiedenis laten vallen. Ik ben blij dat ik dit heb gedaan, omdat ik denk dat ik aan die twee vakken niet zoveel heb. Mij leek het wel leuk om jullie dit te laten weten zodat jullie ook weer wat meer weten. Wat ik later wil worden weet ik nog niet.. Veel dingen lijken we eigenlijk wel leuk. Bijvoorbeeld werken met kinderen of dieren. Maar ook dingen zoals webdesigner lijken me ook leuk. Ik weet het dus echt nog niet. Maar door deze vakken kan ik wel veel richtingen op. Dus ik kan nog veel dromen over mijn perfecte baan hahaha. 21922227_superthumb

Hebben jullie nog vragen voor Nienke en mij? We willen waarschijnlijk wel een keer een Q&A doen. Dus als je vragen hebt laat ze achter in de comments.

Wat wil jij worden?

Liefs Laura

 

One thought on “Persoonlijke update!

  1. Wat ik wil worden? Iedereen vind dat ik heel goed kan schrijven, en ikzelf zou er ook later iets mee willen doen, bij een tijdschrift werken bijvoorbeeld.
    Als dit niet zou lukken (en als ik nog steeds de vriendin heb die nu heel veel voor me betekent) zou ik een eigen (alternatieve) winkel willen starten met emo/gothic kleding :3

Geef een reactie

