Puistjes. My story&Tips

Puistjes= Vervelend, vies en vettig. De 3 v`s! Ik heb er zelf ook last van en zal mijn jullie mijn verhaal en tips delen!

4209881256_35b6af7403_large

Met mijn puistjes voel ik mij onzeker en voel ik me vies. Het liefst doe ik een masker op. Maar ja, dan val ik nog meer op! Toen ik in de eerste zat kwamen ze volgens mij. Ik was er nooit mee bezig. Ik droeg alleen mascara en reinigde mijn huid nooit. Nee, dat boeide mij niet. Toen in na de tweede ging kwamen ze steeds meer. Toen pas ben ik mijn huid gaan schoon maken. Veel hiel het niet. Nee ze kwamen en ze kwamen. Op dat moment besefde ik me er eigenlijk niks van. Ik was ook niet zo bezig met mijn huid.

Large

En toen kwam ik in de wereld van de make-up. Daarmee kon ik mijn puistjes een beetje weg werken. Ik was daar zo blij om! Nu heb ik nog steeds last van puistjes sommige periodes zijn heel erg. Sommige niet. Op dit moment heb ik een erge periode.. 😦

Large

Een paar tips die bij mij werken:

-Tea-tree oil. Werkt bij mij prima ik doe wat op een wattenstaafje en stip het op mijn puistjes. Het kan zijn dat het niet bij iedereen werkt. Dat lees ik wel eens.

-In de zon/zonnebank. Meestal als je puistjes hebt heb je last van een vettige huid. Daarom raad ik je aan om lekker in de zon te gaan zitten. Daardoor word je huid wat droger. (NIET laten uitdrogen) Of ga 1 tot 2 keer in de week onder de zonnebankt. Niet te veel dat is niet goed voor een jonge huid. Ik ga dan ook maar 5 minuutjes.

-Houd je huid goed schoon. En smeer het niet helemaal onder foundation en poeder. Dan sluit je je huid af en krijg je er NOG MEER. Dat wil niemand neem ik aan!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Hier nog wat leuke plaatjes!

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Liefs Nienke♥

5 thoughts on “Puistjes. My story&Tips

Geef een reactie

