H&M Wishlist Summer&Spring.

Ik heb zin in fashion. Ik wil lekker shoppen. Ik ga nu mijn H&M wishlist aan jullie laten zien! Want het is bijna zomer en ik heb al een aantal super leuke dingentjes daar gezien! En dat wil ik dus graag met jullie delen.

Mouwloze blouse 9.95

Dit blousje spreekt mij persoonlijk heel erg aan omdat het een hele mooie kleur is! En de stippen geven net de extra vrolijkheid eraan!

naamloos

Overhemd blouse 9.95

Lekker basic en zomers! I like!

fhg

Trui 29.95

Deze vind ik heel leuk want hij ‘springt’ er uit voor mij het heeft een beetje iets klassieks maar is ook lekker comfortabel!

sdefr

Broek 19.95

In 1 woord: Vrolijk! Ik vind dit een hele mooie broek!

df

Jumpsuit 14.95

Ik vind deze soort printen heel erg mooi en de jumpsuit zelf qua pasvorm ook!

g

Jeans short 24.95

Een basic shortje maar binnen in de zak zitten toch nog wat leuke studs!

sadf

Jurk 29.95

Ik draag eigenlijk niet zo heel erg vaak jurken maar deze vond ik toch wel stoer. Ik denk dat ik een beetje verliefd ben geworden op de kleur. Als je naar mijn vorige sholog kijkt dan snap je het! Daar zitten namelijk 3 kleding stukken met deze kleur in 😉

hgf

Jeans Gilet 24.95

Deze heb ik maar wou ik er toch heel even in doen! Ik heb wel een iets donkerder en studs op het kraagje en schter op de rug. Kijk naar mijn shoplog een tijdje terug!

h

Set van 5 tinten oogschaduw 4.95

Deze spreekt mij op de een of andere manier best wel aan ziet er heel erg mooi uit vind ik zelf. En de prijs is ook niet om af te schrikken.

jh

 

xx Nienke!

One thought on “H&M Wishlist Summer&Spring.

Geef een reactie

