Coca Cola Vanilla Lip Smacker♥

Ik hou van Lip Smakers. Maar ik kon mijn Lip Smacker Sprite nergens meer vinden. Ik baalde. Maar laatst ging ik dus naar de Ici Paris XL en daar lagen ik bedoel hingen ze! Mijn zusje wou er eigenlijk eentje bij de Claire´s kopen maar daar waren ze 4 euro dat vondt ze een beetje te veel. En dus per toeval kwamen we deze tegen. Een stuk goedkoper! Hoeveel? Lees zelf maar hier beneden!

HPIM7103

Ik vind de Lip Smackers altijd wel fijn. Ze verzorgen je lippen goed. Mijn lippen worden er altijd lekker zacht van! Daarom is het dus al een aanrader!

HPIM7108 HPIM7109
Laten we het dan maar even over de geur hebben. Hij ruikt echt HEERLIJK! Daarom zou ik hem jullie al aanraden! Hij ruikt precies naar Coca Cola Vanilla! Het lijkt net of je het drinkt!

HPIM7111

Het geeft een mooie glans op je lippen maar dit is maar even want het trekt daarna natuurlijk in! Het is ook niet te vettig. Want van zo’n labello’s die te vettig zijn vindt ik niet zo lekker!

De Lip Smacker kost 1.85 euro. Een stuk goedkoper dus dan bij de Claire’s! Onthouden voor als je nog op zoek bent naar een Lip Smacker.

HPIM7115

 

 

Wat vind jij leuk om te fotograferen? En wat vind je van de Lip Smakers?

One thought on “Coca Cola Vanilla Lip Smacker♥

Geef een reactie

